سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه پاکسازی حومه دمشق و هلاکت تروریستها در حمص توسط ارتش سوریه

ارتش سوریه به پاکسازی ریف دمشق از گروه های مسلح تروریست ادامه می دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ارتش سوریه در ادامه عملیات مقابله با گروه های مسلح، پیشرفتهایی در منطقه سبینه در حومه جنوبی دمشق داشته است. عملیات ارتش در بخش های شرقی و مناطق جوبر و قابون در ریف دمشق که مقر اصلی تجمع گروه های مسلح تررویست است، ادامه دارد.

عملیات ارتش سوریه در چند محور در ریف دمشق برای پاکسازی این منطقه از حضور گروه های مسلح تروریست ادامه دارد. تروریستها از این منطقه بخشهای پرجمعیت شهر دمشق را گلوله باران می کنند. منطقه السبینه عمق راهبردی تجمع گروه های مسلح در جنوب ریف دمشق و مشخصا مناطق البویضه، القدم،حجر الاسود و الغربه است. ارتش سوریه با ورود به این منطقه توانست بر بخشهای الشرطه و الحجر سیطره یابد. درگیری میان ارتش سوریه و تروریستها به سالن ورزشی این منطقه رسید. ویرانی های رخ داده در خیابانهای این منطقه بیانگر درگیری روزهای گذشته است.

افسر ارتش سوریه گفت: منطقه السبینه به اتوبان بین المللی دمشق به درعا و مناطق جنوبی دمشق بسیار نزدیک است. در این منطقه تلاش می کنیم تک تیراندازهای تروریست که بر روی بام ساختمانها قرار دارند، هدف قرار دهیم. برخی از تک تیراندازها در اردوگاه آوارگان فلسطینی قرار دارند.

عملیات ارتش سوریه در استان حمص با گروه های مسلح تروریست ادامه دارد و ارتش توانست بر بخشهای جنوبی شهر تدمر در حومه شهر حمص سیطره یابد و این منطقه را از حضور گروه های مسلح پاکسازی کند. 

برچسب ها: ادامه ، پاکسازی ، حومه ، دمشق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.