سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات والیبال قهرمانی جهان؛

اظهارات سرمربيان تيم‌هاي جوانان ايران و برزيل

تیم ملی والیبال کشورمان در بازی امروز مقابل تیم ملی برزیل با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و از راهیابی به جمع 4 تیم برتر جهان بازماند.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، اظهارداشت: برزیل در این دیدار بسیار عالی کار کرد ولی در مقابل تیم ایران به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشد.

وی گفت: شاگردانم نتوانستند در مقابل برزیل تمام موجودیت و توانایی خود را به نمایش بگذارند. و یک بازی پراشتباه را اجرا کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران تصریح کرد: به نظر من برزیلی‌ها بهترین بازی خود را در مقابل ضعیف‌ترین بازی تیم ایران اجرا کردند.

***سرمربی تیم ملی والیبال برزیل: بازیکنان ایران استرس خود را خوب کنترل نکردند

لئوناردو کاروالو سرمربی تیم ملی والیبال برزیل اظهارداشت: تیم ملی ایران یک تیم قوی و خوب است اما به نظر من آن‌ها امروز از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند و استرس خود را به خوبی کنترل نکردند.

وی تصریح کرد: ما در این مسابقه استارت خوبی داشتیم و از ابتدا مدیریت بازی را در دست گرفتیم.

سرمربی تیم ملی برزیل اظهارداشت: به نظر من مشکل اصلی تیم ایران در این بازی روی دریافت‌های اول بود.

کاروالو سطح کیفی این مسابقات را بسیار بالا ارزیابی کرد و افزود: این دوره از مسابقات در بهترین سطح خود برگزار می‌شود. ما 5 دیدار گذشته خود را در شهر ازمیر که از نظر آب و هوایی در شرایط خوبی است و با وضعیت اقلیمی کشور ما تا حدودی هماهنگی دارد، برگزار کردیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.