سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه اعتراضات مردم بحرین به دیکتاتوری "آل خیلفه"

انقلابیون بحرینی به تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه ادامه می دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران اعتراضات و تظاهرات در سراسر بحرین علیه حکومت رژیم آل خلیفه ادامه دارد. 

گروه های مخالف رژیم بحرین پیشنهادی را برای اصلاح روند گفتگو با رژیم ارائه کرده اند.سمیر شوهانی گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: در حالی که در عرصه سیاسی بحران بحرین گفتگو میان گروه های مخالف و رژیم این کشور ادامه دارد در عرصه میدانی، گروه های سیاسی مخالف به اعتراضات و تظاهرات خود در چارچوب نافرمانی مدنی ادامه می دهند. شماری از زنان در منطقه سنابس برای ابراز همبستگی با زندانیان سیاسی بحرین تظاهراتی را برگزار و ادامه بازداشت نادیه علی یوسف را محکوم کردند. 

نیروهای امنیتی بحرین این زن را در یکی از بیمارستان های این کشور بدون هیچ دلیلی بازداشت کردند. ساکنان دو منطقه ابوصبیع و الشاخوره تظاهرات شبانه برگزار کردند و خواستار آزادی زندانیان سیاسی این شدند و بر ادامه تظاهرات خود تا محقق شدن خواسته ها تاکید کردند. 

بحرینی ها در منطقه کرزکان با برگزاری تظاهرات، توقف سرکوبگری های نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه را خواستار شدند. تظاهرات در مناطق مختلف بحرین ادامه دارد و یوسف المحافظه از فعالان حقوق بشر این کشور تاکید کرد از زمان صدور فرمان دولتی مبنی بر ممنوعیت برگزاری تظاهرات در منامه پایتخت، بیست تظاهرات در این شهر برگزار شده است.

 در عرصه سیاسی، گفتگوی ملی یک ماه پس از تعطیلی از سرگرفته شد. گروه های مخالف پیشنهاد شش ماده ای را برای اصلاح روند گفتگو و فراهم کردن شرایط موفقیت آن مطرح کردند تا گفتگوی جدی، واقعی و سودمند انجام شود. گروه های مخالف خواهان پاسخ رژیم به این پیشنهاد شدند.
برچسب ها: ادامه ، اعتراضات ، مردم ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.