سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر و تحول دولت؛

آرامش در راه بازار مسکن است

اقدامات موثری از سوی وزیر مسکن دولت یازدهم پیش بینی شده، که امیدواریم آرامش به این بازار باز گردد.

احمدرضا سرحدی کارشناس مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران عامل اصلی همزمانی رکود با تورم سنگین حاکم بر شرایط بازار مسکن،  اعلام بالاترین قیمت از سوی مالکان به دلیل چشم انداز مبهم بازار دانست و گفت: احتمال نوسانات شدید قیمت ها، بر معاملات املاک تاثیرگذاشته و مالکان واحدهای احداث شده در شرایط تورمی را پایین تر از حاشیه سود مورد نظر خود به بازار عرضه نخواهند کرد.

وی با اشاره به تغییر و تحول دولت، اظهار داشت: اقدامات موثری از سوی وزیر مسکن دولت یازدهم پیش بینی شده، که امیدواریم با کنترل و مدیریت وزیر مسکن آرامش به این بازار باز گردد.

سرحدي، با تاکید بر بازنگری در طرح مسکن مهر از سوی دولت یازدهم، ادامه داد: ایده موثر طرح مسکن مهر متاسفانه به واسطه انحراف از مسیر اصلی با مکانیابی ناموفق، امکانات و سرمایه ملی را به جایی برد که در نهایت این سرمایه گذاری حل معضل مسکن کشور را در پی نداشت.

وی خاطر نشان کرد: بازبینی طرح ملی مسکن مهر از سوی وزیر مسکن دولت یازدهم در سایه بهره گیری از نظر کارشناسان، این پروژه نیمه کاره را به ثمر می رساند.

اين کارشناس مسکن با اشاره به لزوم توجه ویژه دولت یازدهم به بافت فرسوده موجود در کشور، تصريح کرد: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده، همگام با رفع موثر بخشی از نیاز مسکن کشور، حذف نارسایی این بافت در اثر بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی را به همراه خواهد داشت.

وی در خصوص زمزمه های افزایش وام خرید مسکن در دولت یازدهم، افزود: افزایش وام خرید مسکن به هر میزان با افزایش قیمت مسکن در ارتباط مستقیم خواهد بود و در شرایط امروز حرکت به سوی اعطای تسهیلات به ساخت مسکن قابل انتقال به خریدار بازار مسکن را به تعادل رسانده و متقاضیان واقعی مسکن صاحبخانه خواهند شد.

//انتهاي پيام

برچسب ها: مسکن ، آرامش ، تحول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.