سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر قاسمی نژاد؛

در مسابقات جهانی برزیل غافلگیر شدم/ می توانستم مدال بگیرم

کاپیتان تیم ملی جودو کشورمان گفت: در مسابقات جهانی برزیل برتر از حریف خود بودم و در حالی که می توانستم به مدال برسم دریک لحظه غافلگیر شدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران، امیر قاسمی نژاد بعد از باخت مقابل حریف گرجستانی خود در مسابقات جودو قهرمانی جهان برزیل گفت: دو حریف اول خود را به راحتی شکست دادم و در مقابل نماینده گرجستان هم خیلی خوب کار کردم، این جودوکار با گارد من مشکل دارد و اگر کار به همین منوال پیش می رفت من برنده مبارزه بودم که یک لحظه غافلگیر شدم.

 

وی ادامه داد: بهتر از رقیب خود ظاهر شدم  متاسفانه در زمانی که برای اجرای فن "اوچی گاری" اقدام کردم یک لحظه پای من به پای حریف گیر کرد و او نیز از این فرصت بهترین بهره را برد و پیروز از تاتامی خارج شد.

 

قاسمی نژاد به سطح فنی بالای مسابقات اشاره کرد و گفت: این دوره واقعا" سطح مسابقات بالاست ، هیچ جودوکاری را نمی توان دست کم گرفت و خیلی از عنوان داران جهان از رسیدن به مراحل بالا بازمانده و حذف شدند. در حقیقت ما اینجا به کمبودهای خود و آنچه رقبا از ما بیشتر دارند پی می بریم.

 

این عضو تیم ملی ادامه داد: کمبود ها فنی نیست و  ما چیزی از رقبا کم نداریم ولی باید در مسابقات مختلف حضور مداوم داشته باشیم. همین فرانسوی که در وزن من قهرمان شد ، سال 2011 نتوانست دال کسب کند و در این دو سال بیش از 50 تورنمنت مختلف را تجربه کرد و اینجا با قدرت به مدال طلا دست يافت.

 

وی در پايان خاطر نشان کرد: جودوکاران ما به اشتباهات فردی خود باخته و برخی ریزه کاریهای مبارزه با جودوکاران برتر دنیا را نمی دانند. اگر این جودوکاران در مسابقات سطح بالا از جمله گراند پریکس ها حضور مدوامی داشته باشند ضمن از بین بردن اشتباهات کوچک ، راه شکست دادن رقبای بزرگ را نیز خواهیم آموخت.

 

               
برچسب ها: جودو ، قاسمی نژاد ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.