سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعداوی:

در وحله اول به دنبال کسب سهميه آسیا هستیم/ از پرسپولیس شناخت خوبی داریم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است با توجه به پیروزی های گذشته این تیم و با توجه به شناختشان از پرسپولیس بتوانند روز جمعه با برد از زمین خارج شوند

نعیم سعداوی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آمادگی این تیم برای رویایی با تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: شرایط آمادگی تیم در حد  نرمال است تیم ما روز چهارشنبه  وارد تهران شد و در همان روز یک جلسه تمرینی داشتیم و قرار است  امروز آخرین تمرینمان را برای رویارویی با پرسپولیس انجام دهیم.

 سعداوی در خصوص محرومان و مصدومان این تیم افزود: شکر خدا تیم ما در این دیدار بدون محروم و مصدوم و با نظارت کامل در زمین حاضر می شود و تمام  تلاشمان را برای کسب هر 3 امتیاز به کار خواهیم بست.

وی در ادامه افزود: ما شناخت خوبی از تیم پرسپولیس داریم به هر حال آنها در 3 بازی گذشته نتیجه  نگرفته ند و در تلاشند با درخشش و پیروزی در این دیدار  به نوعی  جبران مافات کنند و نتایج هفته های پیش را ازدیا ببرند تیم ما با توجه به بازی تدارکاتی مقابل این تیم و همچنین آنالیز بازی های گذشته این تیم به این آمادگی رسیده که بتواند از ورزشگاه آزادی با پیروزی خارج شود.

 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان  در پایان خاطر نشان کرد: هدفمان در سال جاری در وهله اول این است که بتوانیم مانند  سال گذشته آسیا را کسب کنیم و همچنین بتوانیم  نماینده خوی و قابلی برای  کشورمان در رقابت های آسیایی باشیم در خصوص قهرمانی در لیگ هم باید بگویم که برنامه هدفگزاری بازی به بازی است  فعلا به کسب پیروزی مقابل  پرسپولیس فکر  می کنیم امیدواریم  در پایان نتیجه مورد نظر را به دست آوریم.

گفتنی است؛ دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر روز جمعه ساعت 19 در ورزشگاه  آزاد تهران پیگیری می شود.

برچسب ها: مربی ، پیروزی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.