سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/

دايي: فولاد روز متفاوتي را تجربه خواهد کرد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: باي کسب سه امتياز بازي به ميدان مي رويم و فولاد روز متفاوتي را تجربه خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی در کنفرانس خبری پیش بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: به نظر بنده نیازی به صحبت در خصوص بازی فردا نیست شرایط دو تیم کاملا مشخص است.

فولاد توانسته 5 بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و از این بابت آنها تیم موفقی هستند ولی فردا نوار پیروزی هایشان را قطع می کنیم. خدا را شکر آسیب دیده ها برگشته اندو اما بازی روز جمعه مقابل فولاد هستند.

امیدواریم با توجه شناخت دو تیم از هم فردا شاهد دیدار خوب و جذابی باشیم.

تمام بازیکنان و کادر فنی هم قسم شدیم تا بازی فردا را ببریم ودر تلاشیم هر چه زودتر کسب 3 امتیاز های پیاپی را از سر بگیریم .

دایی در ادامه در خصوص اظهارات فرکی سر مربی موفق تیم فولاد افزود: آقای فرکی که مربی بزرگ و مربی بنده هستند و بنده در فوتبال علاقه زیادی به ایشان دارم آنها بازی های پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند ولی این را بدانند که فردا یک روز متفاوت برای آنها خواهد بود. پرسپولیس فردا برای برد به زمین می آید.

وی در ادامه افزود: در این هفته به خوبی روی نقاط ضعفمان کار کردیم و شناخت کافی را از تیم بدست آورده ایم. امیدواریم هرچه زودتر به شرایط آرمانی دست یابیم . ما بازی با نفت را 1-2-3-4بازی کردیم در نیمه دوم بود می خواستیم برای همین تاکتیک هجومی را در دستور کار قرار دادیم.

آن چه که مسلم است تاکتیک ها بازی نمی کنند بلکه در نهایت همین بازیکنان هستند که می توانند با آمادگی بالا تیم را در شرایط آرمانی قرار دهند.

وی در خصوص انتقاد پیشکسوتان بعد از شکست مقابل نفت مقابل این تیم افزود: بنده اقدام خاصی برای تمام پیشکسوتان حتی آنهایی که یک روز در پرسپولیس بوده اند قائلم. ولی متاسفانه بعضی ها انتقاد را با میدان جنگ اشتباه گرفته اند و یکسری بحث هایی را از دوستان می شنویم که واقعا جای تاسف دارد . می بایست پیشکسوتان با تجربه شان به کمک تیم بیایند و کمک کنند تازه واردهای این تیم اعتماد بنفس لازم را کسب کنند ولی اکنون برخی در پی تخریب آنها قدم برمی‌دارند. بنظرم آن برخی دارند شخصیت حقیقی‌شان را نشان می‌دهند. دوستان اگر دولت واقعی هستند باید در روزهای سخت به کمک ما بیایند و حامی ما باشند و گرنه در پیروزی‌ها که جمع همه جمع است و ما مشکلی نداریم.

نمی‌دانم چرا یک عده می‌خواهندتیم ما را به حاشیه ببرند و برای ما مشکل ایجاد کنند. مطمئن باشید تیم پرسپولیس از انتقادات سازنده استفاده می‌کند و نسبت به عوامل تخریبی بی توجهی است و اعتنایی نخواهد داشت. همه ما باید کمک کنیم تا کسانی که تازه به جمع ما اضافه شده‌اند بتوانند اعتماد بنفسشان را بدست آورند و به باعث خوشحالی هوادارن شوند.

وی در خصوص احتیاط احتمالی تیمش مقابل فولاد به دلی عدم محرومیت و مصدومیت بازیکنان را بازی مقابل استقلال ادامه داد: در این بازی اصلا و ابدا محتاط بازی نخواهیم کرد در حال حاضر تمام تمرکزمان برای بازی با فولاد است و بعد از این بازی به استقلال فکر میکنیم.

دایی در خصوص کیفیت تیم فولاد و موفقیت این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ افزود: قطعا آن تیمی که 5 بازی پیاپی را می‌برد تیم قابل احترام است و توانایی‌های فنی بالایی دارد. ولی ما پرسپولیسیم و انشاءالله فردا برای برد و کسب هر 3 امتیاز به زمین می‌رویم تا شاید بتوانیم ذره‌ای از محبت هواداران را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه سکته‌اش پس از شکست مقابل نفت گفت: بعضی‌ها به راحتی قلم را روی کاغذ می‌فشارد و مسائلی را بیان می‌کنند که آدم می‌ماند در جواب به آنها چه بگوید!

وقتی بنده هر روز در تمرینات تیمم حضور دارم دیگر این حرف‌ها چه معنایی دارد! متاسفانه دیگر بسیاری از حرمت‌ها حفظ نمی‌شوند و برخی به راحتی هرچه به ذهنشان می‌رسد روی کاغذ می‌آوردند.

ما در پس از انتشار این شایعه توسط رسانه‌ها به من گفت: آن چیزهایی که باری تو می‌سازند یک روزی برای خود و خانواده‌شان پیش خواهد آمد بنده بسیار متاسفم که برخی‌ها خیلی راحت حرمت‌شکنی می‌کنند.

وی در پایان در خصوص لغو اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: برگزار نشدن این اردو نه تنها به تیم ملی ما ضربه می‌زند بلکه تمام برنامه‌ریزی‌های ما را در پرسپولیس برای ادامه راه به هم زد. چه خوب است فدراسیون استقلال خودش را حفظ کندو شروع به درآمدزایی کند تا دیگری شاهد این نباشیم که تیم ملی کشورمان به دلیل تامین نشدن منابع مالی از راهش باز بماند مسلما این اتفاقات تبعاتی را در پی خواهد داشت که به سود ما نخواهد بود./آق

برچسب ها: دایی ، فولاد ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.