سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 55 درصدی درآمد تولیدکنندگان صفحه نمایش در سال 2013

فروش خیره کننده محصولاتی مانند گلکسی اس 4 سامسونگ و آیفون 5 اپل علاوه بر سودآوری زیاد برای تولید کنندگان این محصولات، درآمد خوبی نصیب تولیدکنندگان قطعات به کار رفته در این محصولات می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  بر اساس گزارش Disply Search، با توجه بزرگتر شدن ابعاد صفحه نمایش ها و همچنین افزایش رزولوشن و کیفیت این محصولات، درآمد حاصل از تولید آن ها تا 55 درصد در سال 2013 افزایش داشته است. بر این اساس، مقداری از این سود به افزایش میزان تولید این صفحه نمایش ها بازمی گردد و قسمت اعظم آن به افزایش ابعاد صفحه نمایش های استفاده شده نسبت به نسل های قبلی مربوط می شود.
هیروشی هایاسه، قائم مقام بخش صفحه نمایش های کوچک تا متوسط شرکت Disply Search در این رابطه به دو پرچم دار جدید اپل و سامسونگ یعنی آیفون 5 و گلکسی اس 4 و مقایسه ی آن ها با نسل های پیشین خود اشاره کرده است، بر این اساس، S4 سامسونگ از صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی از نوع AMOLED  و فناوری in-cell Touch بهره می برد و این در حالی است که در نسل قبلی آن، یعنی S3 از صفحه نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 استفاده می شد.


از طرفی آیفون 4S نسل قبلی آیفون 5، از صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزولوشن 960 در 640 استفاده می کرد، اما آیفون 5 از صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن رتینا (1164*640) و فناوری in-cell touch بهره می برد و تنها همین دو محصول نقش بسزایی در افزایش سود شرکت های تولید کننده ی صفحه نمایش داشته اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.