سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: کریمی منظم ترین بازیکن تراکتور است/ نواقص خط حمله را برطرف کردیم

مربی تیم تراکتورسازی در خصوص بازی با سایپا گفت: سایپا تیم جوان، درگیر و دونده ای است، ولی ما با تمام توان در بازی حاضر خواهیم شد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازی با سایپا برای ما سخت خواهد بود ، ولی برد ما دور از دسترس نیست.

وی در خصوص تیم تراکتور گفت: از 6 بازی 4 دیدار بیرون از خانه انجام دادیم و نتوانستیم از فرصت میزبانی استفاده کنیم و این امتیاز را نداشتیم.

مربی تراکتور بیان کرد: اشتباهات سموی؟ داوران هم در عدم نتیجه گرفتن ما دخیل بوده است، ولی آن چیزی که الان مسلم پیشرفت تیم ما است.

وی در ادامه افزود: خط دفاع ما در 3 بازی اول 4 گل دریافت کردیم و این به دلیل ناهماهنگی بوده، ولی در 3 بازی آخر 2 گل خوردیم و این نشان دهنده هماهنگ شدن خط دفاع است.

کاظمی در خصوص خط حمله هم اذعان داشت: خط حمله ما ضعیف کار کرده است، ولی با تمریناتی که داشتیم، هماهنگی بین بازیکنان به وجود آمده است.

وی در ادامه گفت: مهاجمان ما در ضربات آخر بی دقت هستند و تمام کننده خوبی نیستند، اما با طراحی های که در تمرینات داشتیم، این مشکل را هم برطرف کردیم و سعی می کنیم در بازی با سایپا تمرینات را پیاده کنیم.

محمودی در خصوص علی کریمی بیان کرد: کریمی یکی از بازیکنان منظم تیم ما است و با مسائل حرفه ای برخورد می کند و در این 6 بازی هم عملکرد خوبی داشته و 2 گل زده و یک پنالتی برای تیم گرفته است.

وی در ادامه اذعان داشت: کریمی می تواند تجربه های خود را به بازیکنان دیگر منتقل کند.
مربی تراکتور در ادامه اظهار داشت: کریمی حرفه ای است و می داند چگونه برخورد کند با مسائل و می دانم که او عاقل است و خود را وارد حاشیه نمی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکن مصدوم فخرالدینی است و ربیع خواه ، کریمیان و بائو با تیم تمرین می کنند و با نظر کادر فنی چینش بازیکنان را برای بازی با سایپا مشخص می کند./آق
برچسب ها: محمودی ، کریمی ، تراکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.