سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین مجمع سالانه اعضای انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران برگزار شد

دبیر انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران گفت: سومین مجمع سالانه مراکز تجاری شهر تهران با هدف اصلاح برخی از آیین نامه برگزار شد که مهمترین این اصلاحات انتخاب مدیر عامل بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر حبیب زاده در مراسم سومین مجمع سالانه مراکز تجاری با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری این مجمع اصلاح برخی از اساسنامه مجمع است که مورد توجه اساسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بعد از بررسی های به عمل آمده  در حال حاضر در این جلسه اصلاحاتی در برخی از بندها صورت گرفت که مهمترین آنها اصلاح بند 4 اساسنامه این انجمن، اصلاح ماده 18 در خصوص اعضای علی البدل و همچنین اصلاح ماده 28 که قبلا این مجمع مدیرعامل نداشت و دبیر به تمام کارها رسیدگی می کرد و با اصلاح این ماده مدیر عامل نیز انتخاب شد. 

در ادامه «شاهرخ کشاورز» مشاور رسانه ای و سخنگوی هیات مدیره انجمن مجمع صنفی مراکز تجاری تهران در سومین مجمع سالانه مراکز تجاری شهر تهران در خصوص عملکرد یکساله هیئت مدیره گفت: با توجه به تغییر سیاست های هیئت مدیره انجمن در سال گذشته سعی کردیم بعد از یک دوره که اولویت داشت زیر ساختها و شکل ظاهری مجمع را تثبیت کنیم، در حال حاضر انجمن با فعال کردن پنج کمیته اقتصاد و سرمایه گذاری، کمیته آموزش، کمیته پذیرش، کمیته تبلیغات و رسانه و کمیته حقوقی در تلاش است که خدمات مورد نیاز مراکز خریدعضو انجمن و سایر مراکز تجاری سطح کشور را با استفاده از تجربیات متخصصان این صنعت و حرفه برآورده کند.



وی در خصوص کمیته های فعال تصریح کرد: یکی از فعال ترین کمیته های انجمن در سال گذشته کمیته حقوقی بود که با همت اعضای هیئت مدیره و اعضای کمیته حقوقی 5 واحد حقوقی را در جهت شناسایی مشکلات و رفع موانع در مجتمع های تجاری فعال کردیم. دیگر کمیته فعال ما کمیته پذیرش  بود که با تلاش این کمیته امروز انجمن 40 عضو رسمی دارد و حدود 20 مجتمع تجاری نیز در حال بررسی درخواست ها و پذیرش می باشند.

کشاورز هچنین از فعالیته های کمیته آموزش و کمیته تبلیغات و رسانه خبر داد و گفت: این دو کمیته با یکدیگر همکاری بسیار خوبی دارند، تا جایی که وب سایت انجمن مراکز تجاری از نظر رنکینگ رتبه  نخست مراکز تجاری را داراست و در الکسا هم رتبه قابل توجهی را بخود اختصاص داده  است.

 وی در ادامه اظهار داشت: انجمن صنفی مراکز تجاری تهران بهمن ماه سال گذشته تفاهم نامه همکاری با کمیته اجرائی مراکز تجاری  شهر مشهد به امضا رسانیده است و امروزه نیز رایزنی هایی را در خصوص راه اندازی انجمن های صنفی مراکز تجاری  با جامعه بازاریان و بازرگانان کیش و همچنین فعالان مراکز تجاری شهرهایی نظیر کرج، اصفهان، قزوین، یزد، شیراز، قشم نیز انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: با ادامه این همکاری در آینده نزدیک شاهد تشکیل کانون عالی مراکز تجاری در سطح کشور خواهیم بود.

کشاورز با اشاره به اینکه تاکنون 5 شماره از نشریه نیک ونو منتشر شده است افزود:  این ماهنامه در راستای فرهنگ سازی و آموزش برای فعالان ساخت و بهره برداری مراکز تجاری و همچنین کسبه، مراجعه کنندگان و مدیران تجاری تهیه و توزیع شده و این مجله نه تنها در تهران بلکه در شهرهای خراسان، قشم، کیش، تبریز، اصفهان، کرج، قزوین، شیراز ، یزد و رشت توزیع شده است.

وی در پایان سخنانش نیز به برنامه ریزی انجام شده توسط انجمن برای برگزاری یا حضور در کنفرانس ها و همایشهای کاربردی و تخصصی برای مراکز تجاری در ماه های پیش رو برای اعضای انجمن اشاره کرد.



در ادامه «سرهنگ اکبرپور» خزانه دار انجمن به ارائه گزارش مالی این مجمع پرداخت.

«رضا لام»، بازرس انجمن سخنران بعدی بود که در خصوص صحت فعالیتهای هیئت مدیره گزارش داد.



وی در بخشی از سخنانش نیز به عضویت انجمن صنفی مراکز تجاری در مجمع جهانی مراکز تجاری (ICSC ) پرداخت و این نوید و بشارت را داد که از این به بعد مراکز خرید انجمن وجه بین المللی خواهد یافت و امکان معرفی و آشنایی با مراکز خرید عضو این انجمن از طریق فضای مجازی در سراسر جهان امکان پذیر خواهد شد.

گفتنی است پس از اصلاحات انجام شده در اساسنامه انجمن انتخاب برای تعیین بازرس برای یک دوره یک ساله و همچنین انتخاب 3 عضو جدید برای هیئت مدیره انجام شد که در پایان انتخابات و با قرائت آراء اخذ شده رضا لام مجددا برای یک سال بعنوان بازرس انجمن انتخاب شد و «امیر ریاضی»، مدیر بازارهای مبل خلیج فارس و پاسارگاد، «بابک زحمتکش»، مدیرعامل مرکز خرید پاسارگاد و «شاهرخ کشاورز» مدیرعامل مرکز خرید پوریا بعنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.