سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر مرد عنکبوتی در فیلم بحرانی

اندرو گارفیلد، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در مجموعه ی مرد عنکبوتی شگفت انگیز در تازه ترین فیلم رامین بحرانی، کارگردان ایرانی تبار سینمای مستقل آمریکا، مقابل دوربین می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌نام فیلم 99 خانه است و فیلمنامه ی آن را، که درباره ی بحران اقتصادی سال های اخیر است، بحرانی نوشته است. گارفیلد در این فیلم نقش مرد جوانی را بازی می کند که خانه اش  را توقیف می کنند. وقتی این مرد درمانده سعی می کند دوباره روی پای خودش بایستد کاری پیش همان دلال معاملات ملکی ای پیدا می کند که خانه اش را ضبط کرده بود و خیلی زود خود او تبدیل به مامور تخلیه ی خانه های بدهکار می شود و در مرحله ی بعد با همان مرد وارد کار اختلاس از منابع مالی دولت می شود.
 
اما به محض اینکه مشکلات اقتصادی اش برطرف می شود، عذاب وجدان به جان اش می افتد. برای نقش دلال معاملات ملکی هنوز بازیگری انتخاب نشده است.
 
کمپانی تری هاوس پیکچرز کار تهیه ی فیلم را بر عهده دارد که تازه ترین فیلم بحرانی با عنوان به قیمت(2012) را هم تهیه کرده است. بحرانی، که متولد کارولینای شمالی است، علاقه ی خاصی به تصویر کشیدن مصائب زندگی دارد.
 
او در فیلم مردی با چرخ دستی(2005) داستان یک ستاره ی موسیقی راک پاکستانی را به نمایش گذاشت که در خیابان های منهتن به کار دستفروشی روی آورده بود. فیلم برنده ی چند جایزه بین المللی شد و نامزد دریافت سه جایزه ی ایندی اسپریت بود.
 
فیلم بعدی بحرانی یعنی اوراقچی (2007) هم درباره ی زندگی یتیمی خیابان گرد بود که در تعمیر گاه ماشین کار می کرد.
 
گارفیلد هم به تازگی در فستیوال کامیک-کان در بخش هایی از قسمت دوم فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز دیده شد که طرفداران این شخصیت را به وجد آورد. فیلم 2 مه 2014 اکران می شود. به جز آن آخرین خبر درباره ی گارفیلد این بود که قرار است در فیلم تازه ی مارتین اسکورسیزی یعنی سکوت هم بازی کند.

منبع: ماهنامه دنياي تصوير
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.