سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت علوم در جمع خبرنگاران؛

عزل ریاست دانشگاه علامه پیشنهاد هیئت علمی است

سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در اجلاس روسای دانشگاه های کتاب از جزئیات عزل ریاست دانشگاه طباطبایی خبر داد

 به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری در افتتاحیه اولین اجلاس روسای دانشگاه های سراسر کشور  در جمع خبرنگاران گفت:  تغییر رئیس دانشگاه علوم مربوط به زمان سرپرستی من نیست و این موضوعی است که مدتی پیش مطرح شده است و خود اعضای هیئت علمی هم در پیشنهاد این طرح مشارکت داشته اند . 
 
وی با بیان این مطلب افزود: این اقدام در دست بررسی است و هنوز به انجام نرسیده است. 
 
 توفیقی تصریح کرد: سرپرست وزارت علوم هم اختیارات وزیر را دارد و تصمیم گیری در مورد این موضوع به عهده قوه مجریه است و نظر نمایندگان هم محترم است. 
 
وی در خصوص تغییر روسای دانشگاه ها به خبرنگاران گفت:  واقعیت این است که تغییر روسا در لیست برنامه های اخیر من نیست و من با همین همکاران کار را ادامه می دهم و با گذشت زمان بر حسب ضرورت تغییرات انجام می شود. 
 
سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وضعیت تغییر معاونت ها گفت:  تغییر معاونت ها فعلا در دست بررسی است و من دنبال نظر و تصمیمات آینده برای تغییر معاونت ها تصمیم می گیریم. 
 
 توفیقی در خاتمه در خصوص  رسیدن خود به صندلی وزارت گفت: اطلاعات من این گونه است که من معرفی می شوم  ولی باز هم تصمیم با ریاست جمهوری است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.