سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در سال 92 برگزار شد

فرماندار شهریار گفت: به فضل الهی به مناسبت هفته دولت 32 پروژه عمرانی در این شهرستان به مرحله بهره برداری رسمی خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس جوهری فرماندار شهریار در حاشیه چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان محلی و منطقه ای در فرمانداری شهریار برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استعانت از الطاف الهی را با وجود کمبود بودجه ای که در طول یک سال گذشته شهرستان شهریار با آن مواجه بود اما توسعه شهری در این منطقه با شتاب هر چه بیشتری روند رو به رشد خود را طی نمود و در این راستا و در هفته دولت 32 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان در این ناحیه به مرحله بهره برداری رسمی خواهد رسید.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش برجسته شهرداری ها در توسعه پایدار شهری و با تاکید بر عدم دخالت فرمانداری در انتخاب شهردارها تصریح کرد: مجموعه شوراهای اسلامی شهر و روستا مؤلفه ها و شاخص های مطلوب را در انتخاب شهردار لحاظ نمایند تا به حول و قوه الهی در روند فعالیت مدیریت شهری پویایی و بالندگی فزاینده همچون گذشته استمرار یابد.

جوهری در نهایت با توصیه به کلیه شهرداران شهرستان شهریار خواستار امحاء فوری تصاویر تبلیغاتی انتخاباتی بر دیوارهای برخی از مدارس این منطقه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید شد./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.