سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمس:

دنبال استقلال فوتسال هستیم/ دیگر حاضر نیستیم زیر پوشش فوتبال باشیم

مدیر فنی تیم فوتسال بهزیستی گفت: به نمایندگان از طرف 12 هزار فوتسالی رسمی کشور اعلام می‌کنم، دیگر حاضر نیستم زیر نظر فدراسیون کار کنیم.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برای اولین‌بار فرزندان مهد بهزیستی به مسابقات خارج از کشور اعزام شدند مسابقاتی که در 2 مقطع زیر 16 سال و زیر 18 سال برگزار شد.

وی در خصوص تورنمنت بین‌المللی کرواسی تصریح کرد: مسابقات زیر 16 سال با حضور 4 تیم و زیر 18 سال با شرکت 6 تیم برگزار شد که با اقتدار تمامی رقیبان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی رسیدند.

شمس در خصوص وضعیت تمرینات تیمش بیان کرد: تیم بهزیستی 2 ماه در اردو بودند و به لطف تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم توانستیم با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنیم و نتیجه آن را نیز گرفتیم.

مدیر فنی تیم فوتسال بهزیستی درباره دنیای حرفه‌ای فوتسال گفت: واقعیت این است که کار کردن با بچه‌های بهزیستی به قدری برایم لذت بخش است که نمی‌خواهم به بازگشت به دنیای حرفه‌ای فوتسال فکر کنم.

اکثرتیم‌های آسیایی با برنامه‌ریزی به فوتسال ایران نزدیک شده‌اند، مسابقاتی که با 2 ماه تاخیر برگزار می‌شود و نشان دهنده ضعف فوتسال است.

وی اضافه کرد: فوتسال ایران در تمامی رده‌های سنی قدرتمند است، اگر تیم گیتی پسند به کوران مسابقات می‌رفت نتیجه بهتری را در جام باشگاه‌های آسیا از آن خود می‌کرد.

مدیر فنی بهزیستی در خصوص وضعیت کنونی فوتسال ایران توضیح داد: باید تکلیف فوتسال ایران مشخص شود ما به جداسازی از فوتبال رضایت نمی‌دهیم.

شمس در پايان خاطر نشان کرد: از طرف 12 هزار نفر فوتسالی رسمی کشور اعلام می‌کنم که دیگر حاضر نیستم زیر نظر فدراسیون کار کنیم و تا زمانی که استقلال فوتسال را به طور کامل در اختیار بگیریم دست از مبارزه بر نمی‌داریم.

برچسب ها: مدیر ، فنی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.