سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه پائیزه در بوستان ولایت

مدیر بوستان ولایت از برپایی نمایشگاه پائیزه در این بوستان خبر داد

نصر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   گفت:  نمایشگاه  پائیزه 13 تا 22 شهریور ماه سال 92 در ضلع جنوبی  درب شماره 2 بوستان ولایت روبروی قلعه شادی، از ساعت 10 صبح  تا 22 برپا می شود.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:  این نمایشگاه  با برپایی 180 غرفه شامل لوازم تحریر، کیف، کفش، پوشاک مدارس، مواد  غذایی و مواد شوینده روز چهارشنبه 13 شهریور ماه سال جاری آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد شد.
 
 نصر با اشاره به برپایی این نمایشگاه گفت:  با توجه به فرا رسیدن ماه مهر شرکت تا بان با نظارت و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به برپایی نمایشگاه پائیزه دربوستان ولایت نموده است.
 
 وی ادامه داد:  کیفیت و نوع محصولات و کالاهای نمایشگاه  پائیزه در بوستان ولایت با نظارت کارشناسان وزارت  صنعت ، معدن و تجارت ارزیابی و قیمت هر کالا مشخص خواهد شد.
 
 نصر با تاکید بر این موضوع  افزود: کلیه محصولات و کالاهای نمایشگاه پائیزه بوستان ولایت با 20 درصد تخفیف به شهروندان ارائه می شود.
 
 وی با اشاره به نحوه مشارکت شهروندان در ایننمایشگاه گفت:  شهروندان با تکمیل  فرم ثبت نام اجاره غرفه صنوف مرتبط با مشخصات حرفه خود می توانند با ارائه محصولات و کالاهای خود در این  نمایشگاه مشارکت و همکاری داشته باشند.
 نصر در پایان گفت: شهروندان برای شرکت در این  نمایشگاه می توانند به خیابان ولیعصر تقاطع زرتشت روبه روی پمپ بنزین سازمان  صنعت و معدن طبقه دوم شرکت تابان مراجعه و با شماره تلفن 88895727 و 83212200 تماس حاصل نمایند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.