سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توزیع بسته های فرهنگی در روستاهای محروم سطح کشور

موسسه جوانان آستان قدس رضوی در راستای ارتقاء سطح فرهنگ دینی برای نخستین بار نسبت به توزیع بسته های فرهنگی در سطح روستاهای کشور اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، این موسسه با توجه به اهمیت آگاهی افزایی و ارتقاء سطح فرهنگ دینی در میان عموم بدنه جامعه اسلامی، طی اقدامی مبتکرانه تعداد 80 بسته فرهنگی را جهت ارسال و توزیع در روستاهای محروم کشور تهیه و آماده سازی می کند.

تهیه و ارسال این بسته های فرهنگی که شامل 9 عنوان از محصولات تولیدی موسسه جوانان آستان قدس رضوی شامل کتاب، نرم افزار چند رسانه ای، لوح فشرده و نوار کاست می باشد، با هدف افزایش و تقویت آگاهی ها و آموزش های فرهنگی در میان جوانان و تشکل های فرهنگی جوان محور روستاهای محروم سطح کشور انجام می شود.

این بسته های فرهنگی که شامل كتاب رسالت ناتمام، كتاب مهدي(عج) ده انقلاب در يك انقلاب، كتاب انك آن يتيم نظر كرده، كاست تربيت كودک، لوح فشرده به رنگ آسمان، نرم افزار چند رسانه ای حرف ربط جاي خط فاصله، كتاب من يك معتاد را مي شناسم، پك انديشه فرزندآوري و لوح فشرده دوران استقلال می باشد، تلاش دارد تا نیازهای فرهنگی و آموزشی افراد به ویژه جوانان را در حوز های مختلف تأمین کند.

شایان ذکر است علاقه مندان به تهیه کتاب ها و سایر تولیدات فرهنگی و آموزشی موسسه جوانان آستان قدس رضوی می توانند از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی مؤسسه به آدرس www.shop.aqrjavan.org نسبت به مشاهده و تهیه کتاب ها و بسته های نرم افزاری اقدام کنند./س
برچسب ها: توزیع ، بسته ، های ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.