سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بيش از 40 هزار فقره تسهيلات در بانک قرض الحسنه مهر ايران

بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور ترويج و گسترش فرهنگ نيکوي قرض الحسنه در سرفصل هاي وام ازدواج ، اشتغال و پرداخت به زندانيان جرايم غيرعمد ؛ بيش از 40 هزار فقره تسهيلات در سال جاري پرداخت کرده است.

به گزارش  سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک قرض الحسنه مهر ايران، غلامرضا مصطفي پور مديرعامل بانک با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين تسهيلات به نيازمندان واقعي و با هدف کمک به اشتغال و ازدواج جوانان پرداخت شده که19.557 فقره آن مربوط به وام ازدواج با 590 ميليارد ريال است.
مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران افزود: 2202 فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 225 ميليارد و 315 ميليون ريال به مددجويان پس از خروج از زندان که مرتکب جرايم غيرعمد شده بودند و 19.848 فقره تسهيلات اشتغال هم به مبلغ يک هزار و هشتصد و چهل و پنج ميليارد ريال پرداخت شده است.
مصطفي پور در باره خدمات و سرويس­هاي قابل ارائه اين بانک يادآور شد: بانک قرض الحسنه مهر ايران با بيش از 500 شعبه در سراسر کشور آماده ارائه انواع خدمات بانکي مانند افتتاح آنلاين حساب جاري و پس انداز قرض الحسنه، ارائه انواع خدمات نوين بانکي (اينترنت بانک، همراه بانک، تلفنبانک، SMS بانک، داراي دستگاههاي ATM و POS پذيرنده کارتهاي عضو شتاب و عضويت در سامانه هاي ساتنا و پايا و...) است.
همچنين استفاده از سامانه غيرحضوري بانکداري اينترنتي بانک قرض الحسنه مهر ايران، در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بين حسابها، تعيين مبلغ چک، رويت صورتحساب را امکان پذير کرده و توانسته است نقش بسزايي در کاهش هزينه ها و وقت مشتريان داشته باشد.
متقاضيان براي استفاده از خدمات بانکداري اينترنتي مي توانند به وب سايت اين بانک به نشاني www.qmb.ir  مراجعه
کنند.
به منظور گسترش بانکداري الکترونيک و ارائه خدمت به مشتريان ، بانک قرض الحسنه مهر ايران امکان ورود به سامانه تلفن بانک (8528-021) را با استفاده از شماره کارت و رمز دوم کارت فعال کرده است.
از اين پس مشتريان مي توانند از خدماتي مانند اعلام موجودي
، انسداد کارت ، صورتحساب و مديريت پرداخت (پرداخت قبوض و خريد شارژ) بهره مند شوند.
همه خدمات بانکداري الکترونيک از جمله (اينترنت بانک، همراه بانک، SMS بانک، دستگاه هاي POS و...) در سامانه اطلاع رساني بانک به نشاني www.qmb.ir  فعال شده و در حال خدمت رساني است.

برچسب ها: بانک ، ترویج ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.