سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید عراقچی بر لزوم حفظ و تقویت وحدت و همبستگی ملی مردم عراق

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدامات تروریستی اخیر در عراق را جنایتی ضدبشری و در راستای اهداف تفرقه‌افکنانه و تخریب منافع و مصالح ملی این کشور دانست و این اقدامات را محکوم کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران سیدعباس عراقچی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدامات تروریستی و انفجارهای روزهای اخیر در بغداد و برخی دیگر از شهرهای عراق که منجر به کشته و زخمی شدن جمع کثیری از مردم بیگناه و بی دفاع این کشور شده را جنایتی ضد بشری و در راستای اهداف تفرقه افکنانه و تخریب منافع و مصالح ملی این کشور دانست و خواهان حفظ و تقویت وحدت و همبستگی ملی مردم عراق شد.

عراقچی افزود: موفقیت‌های دولت منتخب و مردمی عراق در صحنه سیاسی و نیز روند پیروزی‌های مردم این کشور در زمینه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی امروز مورد کینه دشمنان داخلی و خارجی این کشور قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن این اقدامات تروریستی و تسلیت به خانواده‌های قربانیان، فجایع اخیر عراق را در ادامه حرکت‌های دشمنان منطقه‌ای و بین المللی این کشور و عوامل داخلی آنان و در راستای منافع دشمنان اسلام و وحدت مسلمانان در شرایط حساس کنونی دانست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.