سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

راه اندازی دفتر مدیریت پروژه سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور

باحضور مدیران و کارشناسان کشوری واستانی دفتر مدیریت پروژه سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور به طور رسمی در سازمان همیاری شهرداریهای استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان در مراسم آغاز به کاراین دفتر، معاون عمرانی استاندارکرمان گفت : سامانه ملی یکپارچه مدیریت املاک کشور، پیرو مصوبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و با پیگیری معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهوری در همه دستگاههای اجرایی کشور استقرار خواهد یافت.

کامیاب افزود: استان کرمان به عنوان یکی از نخستین استانهای کشور در این امر پیشگام خواهد بود.

وی گفت : پیاده سازی این سامانه در استان کرمان با نظارت و هدایت دفتر امور مجری طرح در تهران و معاون عمرانی استاندار ، از سوی دستگاههای مربوط شامل دفاترامور شهری و روستایی استانداری، سازمان همیاری شهرداری ها، جهاد دانشگاهی ، شهرداری ها و دهداریهای استان در حال انجام است و در ماههای آینده تکمیل و عملیاتی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد:با استقرار این سامانه بخش مهم و اساسی از روند پیاده سازی دولت الکترونیک در کشور به انجام خواهد رسید که موجب افزایش کارایی و بهره دهی خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان و نیز ارتقاء کیفیت امور برنامه ریزی و مدیریت خدمات عمومی از سوی کارشناسان و مدیران دستگاههای اجرایی خواهد شد./س


برچسب ها: مدیریت ، املاک ، سامانه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.