سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

افتتاح 17 طرح عمرانی فرهنگی و بهداشتی در فارس

به مناسبت هفته دولت 17 طرح عمرانی بهداشتی در شهرستان های خرامه ، جهرم ، اشکنان و گراش با 116 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز،12طرح عمرانی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر صد میلیارد ریال در شهرستان خرامه به بهره برداری رسید.

مهندس محسن اردکانی ، در مراسم بهره برداری از این طرح ها بیان کرد: ارائه خدمات طرح بهسازی جاده روستایی، کتابخانه سلطان شهر و دبستان شهرک ایثار از جمله طرح هایی بود که در شهرستان خرامه به بهره برداری رسید.

سید محمد کاظم تدین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: افتتاح پایگاه اورژانس اسفنجان و تحویل یک دستگاه آمبولانس به این پایگاه و کلنگ زنی مرکز درمان ناباروری جهرم نیز با بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح ها است.

در اشکنان نیز مرکز بهداشتی درمانی امام خمینی طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از محل اعتبارات دو درصد نفت گاز ساختمان مرکز بهداشتی درمانی درمانی امام خمینی ره اشکنان افتتاح شد.

در گراش نیز دو طرح عمرانی شامل ساختمان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی گراش، نمازخانه دبستان 22 بهمن دهستان خلیلی و خیابان شهید امیدی دهستان فداغ افتتاح و همچنین کلنگ ساخت دبستان هفت کلاسه روستای محمد زینا نیز به زمین زده شد.

یک میلیارد و 250 میلیون ریال برای این طرح ها هزینه شده است./س

برچسب ها: افتتاح ، عمرانی ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.