سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

اصلی ترین دغدغه ام سازمان تامین اجتماعی

ربیعي اعلام کرد: از زمان پیشنهاد رئیس جمهور به من برای تصدی وزارت رفاه دغدغه اصلی ام سازمان تامین اجتماعی بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی که با حضور وزرای کار ، بهداشت و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس امروز در سالن همایش سازمان تامین اجتماعی برگزار شد علی ربیعی با تاکید بر اینکه فعالیت وکار دردوره حاضر یک فداکاری است افزود: با توجه به تورم بالا رشد اقتصادی منفی محقق نشدن در آمد ها و همینطور ورشکست شدن بیمه ها هیچ لذتی در خدمت در این دوره نیست.

وی با اشاره به اینکه در زمینه بیمه پردازان و مستمری بگیران هم اکنون به خط تهدید رسیده ایم گفت نسبت بین بیمه پردازان و مستمری بگیران نسبت خوبی نیست.

وی در خصوص شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و عملکرد آن افزود: سازمانهای اقتصادی داریم که تنها نامشان بزرگ شده و هیچ چیز درونشان نیست چرا که حتی انتظار 30 درصد سود را نیز برآورده نمی کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت : شستا تنها نامش عجیب و قریب شده و داخلش هیچ آش دهن سوزی نیست اما با مدیریت صحیح می توان به وضعیتش سامان داد و آن را به یک بنگاه اشتغال زا تبدیل کرد.

وی معنا دار کردن دفترچه ها ی درمان را موضوعی دانست که حتی در مجلس شورای اسلامی نیز برای گرفتن رای اعتماد به آن اشاره کرده است.

ربیعی در مورد چگونگی انتخاب نور بخش به عنوان مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: درمورد نوربخش هم فکریهای بسیاری انجام دادم و جستجو ها و صحبت های بسیاری کردم اما به دو دلیل به وی علاقه مند شدم .

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد نور بخش از درون سازمان است و ما باید بدانیم که همواره از نیروهای عمودی استفاده کنیم چرا که استفاده از نیروهای افقی عملی زشت است .

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد دومین ویژگی مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد با خدا احد کردم که این سازمان غیر سیاسی باشد.

نور بخش مردی کاملا متعادل دارای مدیریت اثر بخش و تحول آفرین است و دارای زندگی سالم و فردی پاکدست است.

وی در پایان تاکید از اختیار قانونی توان مدیریتی و شخصی داشته باشم با تمام وجود آن را برای حمایت از نور بخش به کار می گیرم./ف
برچسب ها: مستمری ، همایش ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.