سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت گروهی از دانشجویان رشته گرافیک برپا می شود؛

نمایشگاه تصویر سازی پوستر "در خیال ما"

نمایشگاه گروهی تصویر سازی پوستر با عنوان "در خیال ما" در نگارخانه ایده برپا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه هنری رنگین کمان، در این نمایشگاه 18 اثر از هنرمندان، بهناز نیکخواه منفرد و هدا جزایری با موضوعا تی چون "طراحی  شخصیت و کاراکترهای  اسطوره ها و افسانه های کهن ازا شعار حافظ و مولانا  "با تکنیک  راپید و اکرلیک و گواش روی مقوا در نگارخانه ایده به نمایش گذاشته می‌شود.

بر همین اساس این نمایشگاه که از 8 تا18 شهریورماه برپاست تعداد 18 تابلو در اندازه های 30 * 30 ، 70 * 50 بر روی دیوار های نگارخانه  ایده در معرض دید عموم قرار دارد.

 
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه بجز روزهای پنج شنبه و جمعه از  ساعت9 الی 19به نشانی کریم خان زند خیابان خردمند شمالی خیابان هجدهم شماره 26 گالری ایده مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ بهناز نیکخواه منفرد دانشجوی رشته گرافیک است و تاکنون نمایشگاه های گروهی پوستر مکتب تهران در خانه هنرمندان ایران ،نمایشگاه گروهی جشنواره  پوستر طلوع،شرکت در جشنواره پوستر صربستان با موضوع صلح و کسب مقام دوم پوستر در جشنواره مکتب تهران را در کارنامه هنری خود دارد.

 هدا جزایری دارای فوق دیپلم گرافیک و کارشناسی زبان انگلیسی وی نمایشگاه انفرادی عکاسی نگارخانه ترنج،نمایشگاه گروهی پوستر تئاتر مکتب تهران در خانه هنرمندان ایران و نمایشگاه تصویرسازان را در رزومه هنری خود دارد./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.