سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست سرپرست وزارت ورزش با روسای فدراسیون ها برگذار شد

سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان با مسولان فدراسیون های ورزشی کشورمان ملاقات کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عصر روز گذشته سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان با مسولان فدراسیون های ورزشی کشورمان ملاقات کرد.
 
وی در این نشست عنوان کرد: طرح جامع ورزش در حال تدوین است و اظهار داشت در دولت عقل و تدبیر و امید تصمیمات شتاب زده جایی ندارد و عرصه ورزش عرصه ژنرال ها خواهد بود و ورزش توسط نیروهای ورزشی اداره خواهد شد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان، گفت: مبانی ذهنی و نگاه من شفاف، سالم، پرمهر، اخلاقی و انسانی خواهد بود. همه ما حق خواهیم داشت پست را از دیگران بگیریم ولی حق شکستن حرمت و کرامت افراد را نداریم.

وی تصریح کرد: در ۴۰۰ پروژه پژوهشی در عرصه اجتماعی نتیجه همه این پژوهش ها اخلاق اجتماعی و ساخت انسان متعادل و متعالی است.

وی خطاب به روسای فدراسیون های ورزشی تاکید کرد که دو وظیفه و رسالت مهم در دولت جدید دارید یکی تلاش برای قهرمانی و دیگری رسالت اخلاقی، خصوصا رعایت اخلاق توسط افراد و گروه های مرجع که در معرض دید جوانان هستند حائز اهمیت است نگاه پلیسی، برخوردهای تند، برخوردهای انفعالی وباید ها و نباید ها در راستای کار ما نبوده و در عوض رضایت،امید و تقویت افراد همراه و همدل و بوجود آوردن فضای فعالیت برای این نوع نگرش ها تقویت ابعاد اخلاقی و حتی وظیفه ورزشی فدراسیون ها است، فرهنگ ما مبتنی بر باید ها نیست فرهنگ ما همانطور که ریاست محترم جمهوری ما تکلیف کرده اند فرهنگ باورهاست در هر فدراسیون منظومه ای از افرادی می بایستی شکل بگیرد که که روحیه همکاری داشته باشند و اختلال در یک منظومه بوجود نیاورند.

مرزهای فعالیت باید تعریف شده باشد و هیچکس نباید خود را حاکم و عرصه رشته را به زورآزمایی مبدل کند. روابط تعاملی و تعادلی در این دولت ما را به اهداف رهنمون می کند.
وی گفت: من با هیچکس حیات خلوتی نخواهم داشت و سیستم چانه زنی جای خود را به نگاه برنامه ای و سیستمی می دهد.

صالحی امیری اظهار داشت: مدیران من ۳ ویژگی خواهند داشت تعهد، تخصص ورزشی و مقبولیت فدراسیون ها باید متن باشند و حواشی جایی در وزارت حتی با هیاهوی رسانه ای نخواهد داشت.

سرپرست وزارت ورزش در خصوص مشکلات مالی افزود: ۳۲۰۰ پروژه عمرانی ورزشی در کور نیمه تمام است و به بودجه عمرانی ورزش ۴ درصد تعلق می گیرد که فضا را در ابتدای کار برای همه شفاف می کند وی اظهار داشت با چند ماه فرصتی که روسای فدراسیون ها به ایشان و تیم همراهشان خواهند داد بتواند تحولی در سیستم مالی فدراسیون ها ایجاد کند و به جای برقراری ارتباط و دریافت بودجه بیشتر هر فدراسیون با عقد تفاهم نامه مالی با وزارت بداند که در هر سال به چه میزان بودجه دریافت خواهد کرد که مازاد بر آن را از طرق غیر دولتی تامین نماید.

وی افزود: انتخاب کیومرث هاشمی نخستین انتخاب مدیران من بوده که از جنس ورزش و دیگر مدیران من هم مدیران شایسته و از خانواده ورزش خواهند بود.

سلیمانی نیز ضمن تبریک به دکتر صالحی امیری از انتخاب هاشمی به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارت از وزیر قدردانی نمود و اظهار داشت: وضعیت اسکواش و آنچه بر آن گذشته و میزان رشد این رشته در کشور بصورت مصور و با مستندات و نمودارهای آماری در زمینه های عمرانی، قهرمانی، همگانی، آموزشی در کتابی تهیه که در پایان جلسه تقدیم سرپرست وزارت ورزش و جوانان گردید.

سلیمانی افزود: فرصتی فراهم شده تا با نگاه استراتژیک شما برای اولین بار تشکیلات ورزش کشورمان یک برنامه مشخص و کلان داشته باشد و برای تیم جدید وزارت آرزوی موفقیت می نمایم.
 
در پایان خاطر نشان می‌شود در این جلسه دکتر سجادی، مهندس علی آبادی، افشارزاده، دکتر ساور و خانم اکبرآبادی حضور داشتند.

 

برچسب ها: صالحی ، امیری ، سرپرست ، وزارت ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.