سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین هماهنگی های مسابقات ایران جونیور انجام شد

آخرین هماهنگی ها در باره میزبانی مسابقات ایران جونیور اوپن در حضور رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران آخرین هماهنگی ها در باره میزبانی مسابقات ایران جونیور اوپن در حضور رییس فدراسیون برگزار شد. ابلاغ مسولین برگزاری، تقسیم وظایف، نحوه برگزاری، اسکان، تغذیه، کادر اجرایی، هماهنگی های پزشکی و حراست، کادر داوران، هماهنگی با باشگاه های حیدرنیا و انقلاب، پخش مسابقات، تعیین میزان جوایز و چگونگی برگزاری مراسم اختتامیه از موارد مطرح شده بود.

بر این اساس بازیکنان 17 و 19 سال جوایز نقدی ریالی دریافت خواهند کرد که در بخش پسران 4 میلیون تومان و دختران 3 میلیون تومان جوایز تعیین شد.

این مسابقات جدول پلیت داشته تا بازیکنان بازی های بیشتری را تجربه کنند و به نفرات اول جدول اصلی کاپ قهرمانی اهدا می گردد و به کلیه نفرات مدال ، حکم قهرمانی، گواهی شرکت و تی شرت مخصوص مسابقات تعلق می گیرد.

تاکنون کشورهای عراق، کویت و قطر و 200 بازیکن ایرانی در این رویداد که چهارمین دوره آن در ایران برگزار می گردد، ثبت نام کرده اند.

در صورتی که این مسابقات با این تعداد شرکت کننده برگزار شود ایران می تواند با برقراری ارتباطات مناسب و رایزنی های خود از آسیا درجه سیلور مسابقات را به گلد مبدل کرده تا امتیاز رنکینگ این مسابقات ارتقا یابد.

لازم بذکر است رنکینگ این مسابقات معتبر و در آسیا ثبت می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.