سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازل، پازل صعود کنندگان را تکمیل کرد

تیم های فوتبال آرسنال انگلیس، بازل سوئیس، اوسترياوین اتریش، لژيا ورشو لهستان و شالکه صفر چهار به مرحله گروهی را یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی برگزاری دیدارهای برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته 5 شهریور ماه برگزار گردید تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه خود با نتیجه 2 بر صفر تیم فوتبال فنر باغچه را از سر راه خود برداشت که آرسنال با هدایت آرسن ونگر توانسته بود در خانه حریف و در دور رفت این دیدارها حریف ترکیه ای را سه بر صفر شکست دهد و نکته جالب توجه در این دیدار به ثمر رساندن 2 گل در دقایق 25 و 72 بازی توسط آرون رمزی بود.

تیم فوتبال بازل سوئیس نیز هم در ابزی رفت وهم در دور برگشت مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با 2 گل برلودوگورتس بلغارستان غلبه کرد.

استرياوین اتریش نیز که در بازی رفت با غلبه 2 بر صفر بر دیناموزاگرب چیره شده بود، در بازی برگشت نیز با نتیجه 2 بر سه که مجموعاً منتج به نتیجه چهار بر سه به سود استرا وین تمام شد به مرحله گروهی این مسابقات راه پیدا کرد.

تیم استوا بخارست رومانی و لژویا ورشو لهستان نیز در بازی رفت با تساوی یک بر یک رضایت دادند و در بازی برگشت نیز هر کدام با به ثمر رساندن گل بازی را به پایان رساندند و این باز هم به تساوی رضایت دادند.

در نهایت تیم فوتبال شالکه صفر چهار که در بازی رفت با نتیجه یک بر یک مغلوب پائوک سالونیکی یونان شده بود در بازی برگشت توانست با نتیجه سه بر 2 از سد یونانی ها بگذرد و به مرحله گروهی راه یابد.

لازم به ذکر است: تیم های فوتبال رئال سوسیداد با لیون، زنیت سن پترزبورگ با پاسوس، سلتیک گلاسگو با شاختار، ‌آث میلان با آیندهوون ، ماریبو با ویکتوریا پلژن جمهوری چک روز چهارشنبه 6 شهریور بازیهای برگشت خود را پیگیری می کنند.

در دیدارهای رفت دیدارهای امروز لیون 2 بر صفر رئال سوسیداد را شکست داده ،‌زنییت سن پترزبورگ با 4 گل از سد پاسوس که تنها یک گل از چهار گل حریف را جبران کرد، گذشته است ،‌ سلتیک گلاسگو با نتیجه 2 بر صفر بر شاختار غلبه کرده است آث میلان و آیند هوون هر یک با یک گل به دیدار رفت خاتمه دادند و در نهایت این تیم ویکتوریا پلژن بود که ماریبو اسلوونی را با نتیجه سه بر یک شکست داد./مح
برچسب ها: ترکیه ، بازل ، آرسنال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.