سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انتخاب شهردار در آغازين روزهاي فعاليت شوراي‌شهر، حاشيه‌سازي‌ها و سفارشات بي‌مورد را کنار مي‌زند

نماينده مردم شهريار با تاکيد بر اينکه انتخاب شهردار در آغازين روزهاي فعاليت شوراي‌شهر، حاشيه‌سازي‌ها و سفارشات بي‌مورد را کنار مي‌زند، گفت: اعضاي شوراها به دور از خط‌کشي‌هاي سياسي و تنها بر اساس شایسته‌سالاری و توانمندی در آغازين روزهاي فعاليت خود شهردار باکفايت را انتخاب کنند.

"حسين گروسي" نماينده مردم شهريار، ملارد و شهرقدس در  گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر انتخاب هر چه سريعتر شهردار از سوي اعضاي شوراي شهر چهارم گفت: هر چه مديريت زمان بيشتر باشد كارها نيز سريعتر و با قوت پيش مي‌رود.
 
وي در ادامه با بيان اين كه انتخاب شهردار در روزهاي آغازين فعاليت شوراي شهر مانع از حاشيه‌سازي‌ها و سفارشات بي‌مورد خواهد شد، گفت: اعضاي شوراي شهر بايد با بررسي كارنامه متقاضيان تصدي شهرداري‌ها و برنامه‌هاي آينده آنها، خط‌کشي‌هاي سياسي در انتخاب شهرداران را کنار زده و  تنها بر اساس شایسته‌سالاری و توانمندی، شهردار با کفايت را انتخاب کنند.
 
نماينده مردم ملارد و شهر قدس در خاتمه اظهار داشت: فعاليت شهرداري يك فعاليت خدماتي و عمراني است لذا اعضاي شوراي شهر نبايد نگاه سياسي به آن داشته باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شورا ، شهر ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.