سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خبر داد

ابطال 130 پروانه استاندارد واحد‌های تولیدی آذربایجان غربی

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: در نظارت بر واحد‌های تولیدی استاندارد اجباری حدود 130 پروانه علامت استاندارد واحدهای تولیدی آذربایجان غربی باطل شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران منصور جلایر اظهار داشت: تعیین و تدوین استاندارد ملی و رسمی، نظارت بر اجرای استاندارد ملی و کنترل کیفیت کالا‌های وارداتی مشمول استاندارد اجباری از مهم‌ترین وظایف و اقدامات اداره کل استاندارد است.

وی نظارت بر واحد‌های تولیدی، خدماتی، طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) را از عمده فعالیت‌های عملیاتی این مرکز اعلام کرد و افزود: 262 پروانه کاربرد علامت استاندارد و تمدید 766 پروانه کاربرد علامت استاندارد از اقدامات انجام گرفته در بخش نظارت بر واحد‌های تولیدی است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: از یک هزار و 812 واحد بازرسی فنی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از اعتبارات 500 میلیون تومانی آزمایشگاه مصالح ساختمانی در سال 91، 105 واحد تولیدی و 120 واحد تولیدی مشمول پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های تولیدی است که 15 درصد از کل را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: فرآورده‌های مصالح ساختمانی شامل انواع آجر، انواع شن و ماسه دانه بندی شده و انواع عایق رطوبتی، گچ و آهک و ... در بتن آماده مجموع استانی استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد کمرنگ است.

وی اذعان داشت: در استان 17 واحد تولید بتن آماده وجود دارد ولی هیچکدام از دستگاه‌های دولتی از بتن استاندارد استفاده نمی‌کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.