سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

امنیت اردبیل بستر توسعه برتر را رقم زده است

استاندار اردبیل گفت: امنیت پایدار و قابل قبول در استان اردبیل زمینه توسعه و ترقی روزافزون را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ‌اکبر نیکزاد در دیدار با رئیس، معاونان و مدیران دستگاه‌های قضایی استان در گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم چرا که در سایه امنیت، کشور ما امروز به مقتدرترین کشور دنیا تبدیل شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد آسایش و آرامش در بین مردم تصریح کرد: در سایه تعامل و همراهی دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان بسترسازی بیشتری در راستای خدمت‌رسانی به مردم در فضایی کاملاً امن و سلامت انجام گرفته و حاصل این همکاری و تعامل سبب ایجاد امنیت در منطقه شده است.

نیکزاد خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم که استان اردبیل جزو امن‌ترین استان‌ها در کشور است که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از زحمات و تلاش‌های مقام عالی استان در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه استان گفت: روحیه تلاش بی‌وقفه استاندار اردبیل موجب تلاش مضاعف تمام حوزه‌ها از جمله حوزه قضایی در جهت بالندگی و توسعه استان شده است.

غلامعلی رضایی افزود: تعاملی که امروز در استان در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون برقرار شده امیدوارکننده به نظر می‌رسد که انتظار داریم این فرایند نتیجه و رویکرد مثبتی را به همراه داشته باشد/س.

برچسب ها: اردبیل ، امنیت ، پایدار ، و ، قابل ، قبول ، در ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.