سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بهره برداری از 36طرح در شهرستان طارم

36 طرح در شهرستان طارم به ارزش 260 ميليارد ريال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان در مراسم بهره برداری از قطعه سه محور زنجان - طارم - منجيل، گفت : تا پايان شهريور امسال ۳۶ پروژه با ۲۶ ميليارد تومان اعتبار در شهرستان طارم به بهره برداری می رسد.

رئوفی نژاد افزود : در طول هفته دولت در سطح اين استان ۵۷۱ طرح و پروژه به ارزش دو هزار و ۲۸۰ ميليارد ريال به برداری می رسد که فقط سه مورد از آن ها مربوط به کلنگ زنی طرح های سرمايه گذاری است.

وی   به بهره برداری از خط ۱۶۰ کيلوولتی برق و خط ۱۲ اينچی گاز در اين شهرستان اشاره کرد و اين بسترها را زمينه ساز ورود سرمايه گذاران در تمام بخش ها به طارم برشمرد.

استاندار زنجان همچنین  در مراسم آغاز کار فاز نخست ساماندهی رودخانه قزل اوزن با اشاره به ظرفیتهای خوب طارم به خصوص در زمینه کشاورزی ادامه داد: قزل اوزون یکی از بهترین و مهمترین زیر ساخت های طبیعی و خدادادی برای رشد کشاورزی این منطقه است.

 رئو فی نژاد احداث سد تنظيمي پاوه رود را بعنوان زيرساخت وتوسعه كشاورزي شهرستان طارم يادكرد  و ادامه داد:اين طرح با اعتباربالغ بر310 ميليارد ريال براي تامين آب كشاورزي به ميزان18هزار هكتار اراضي شهرستان درحال احداث است باتكميل اين پروژه اقتصاد اين شهرستان متحول مي شود.

وی با اشاره به اينکه 10 ميليارد تومان از اين اعتبار از محل اوراق مشارکت و 18 ميليارد تومان از محل اعتبارات استانی تامين می شود، خاطرنشان کرد: با اختصاص اين اعتبار 80 درصد کار اجرايی خواهد شد./س

 

برچسب ها: بهره برداری ، طرح ، طارم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.