سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت "اسپان" پس از 16 سال به سینما

کاراکتر ابرقهرمانی "اسپان" پس از 16 سال باز هم سوژه فیلم سازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر، کاراکتر ابرقهرمانی "اسپان" پس از 16 سال باز هم سوژه فیلم سازی شد.

در سال ۱۹۹۷ فیلمی بنام "اسپان"  براساس کتاب های مصوری نوشته ی " تاد مک فارلن" ساخته شد ولی همچون دیگر کاراکترهای ابرقهرمانی که پیش از او پا به سینما گذاشته بودند مورد استقبال گرم مردم قرار نمی گرفتند، اما "مارک ای.زی دیپه" فیلمی براساس این شخصیت ساخت که مورد استقبال خوبی قرار گرفت و تلفیقی از دنیای ضد قهرمان های Marvel و DC بوجود آورد. "تاد مک فارلن" بتازگی اعلام کرد که در این بازسازی بجای ژانر ابرقهرمان و تخیلی بسراغ ژانر وحشت و اکشن خواهد رفت .

وی امیدوار است تا سال ۲۰۱۴ فیلمبرداری را آغاز کند.

احتمال می رود در بازسازی نیز "تاد مک فارلن" علاوه بر نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی را برعهده بگیرد و با آغاز فیلمبرداری این اثر در باید "اسپان" را به جمع فیلمهای سال مرگ یعنی 2015 اضافه کرد.

لازم به ذکر است که "اسپان" یکی از مشهور ترین و تاریک ترین کارکتر های کتابهای مصور نام گرفته و از میان ۲۰۰ کارکتر دنیای کتابهای مصور در مجله ی "ویزارد"، این کارکتر در رده ی شصتم قرار دارد، از میان ۵۰ کارکتر کتابهای مصور در مجله ی مهم "امپایر" در رده ی پنجاهم ، و از ۱۰۰ کارکتر سال ۲۰۱۱ مجله ی IGN" " در رده ی سیمقرار دارد. این کاراکتر دارای قدرت های فرا انسانی ، سرعت ، فنون مبارزه ، فنا ناپذیری و شفا دهنده گی می باشد./ي2

برچسب ها: اسپان ، سینما ، مک فارلن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.