سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير عامل شركت عمران پرديس:

تحويل واحدهاي فاز 3 "پرديس" تا دوماه آينده

مدير عامل شركت عمران پرديس گفت : يك هزار واحد از فاز 3 پروژه هاي مسكن مهر پرديس د رحال تحويل به متقاضيان است و2 هزار واحد ديگر تا پايان مهر ماه به متقاضيان تحويل داده مي شود.

مهدي هدايت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه  فاز 3 مسكن مهر پرديس تا 2 ماه آينده به متقاضيان تحويل داده مي شود ،گفت:يك هزار واحد از فاز 3 پروژه هاي مسكن مهر پرديس در حال تحويل به متقاضيان است.

 وي ادامه داد: 2 هزار واحد ديگر تا پايان مهر ماه به متقاضيان تحويل داده مي شود.

هدايت با اشاره به اينكه تمامي پروژه ها به خدمات زير بنايي به متقاضيان تحويل داده مي شود افزود: هيچ افزايش قيمتي مبني بر زير ساخت ها از متقاضيان گرفته نمي شود.

براساس اين گزارش وزير راه وشهرسازي در بازديد از پروژه هاي مسكن مهر پرديس گفته بود : پروژه هاي مسكن مهر در حال اجرا داراي كيفيت هاي متفاوت بود كه از تمام پيمانكاران مي خواهم كيفيت را فداي هيچ چيز ديگري نكنند و اگر گزارشي در خصوص كيفيت اجراي پروژه ها شود، حتما پيگيري مي كنم.

 آخوندي در اين خصوص گفته بود: وزارت راه وشهرسازي قراردادهايي با پيمانكاران و مشاوران دارد كه بايد بر تعهدات خود پايبند باشد و از طرف ديگر نيز مشاوران و پيمانكاران نيز بايد بر اساس قرارداد به تعهدات خود وفادار باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پردس ، تحویل ، مسکن مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.