سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضاي شوراي شهر تهران روز اول کاري شهردار را معرفي کنند

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به تاثير معرفي وزرا از سوي رئيس جمهور در روز مراسم تحليف بر عملكرد ديگر نهاد‌ها گفت: اين مسئله حاكي از امادگي رئيس جمهور براي به حركت درآوردن چرخه اجرايي كشور است و مي‌تواند از سوي اعضاي شوراي شهر براي معرفي شهردار مورد توجه قرار گيرد.

منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد تاثير معرفي وزرا از سوي رئيس جمهور در روز مراسم تحليف بر عملكرد ديگر نهاد‌ها گفت: معرفي وزرا از سوي رئيس جمهور در مراسم تحليف اقدامي مثبت بود و اين مسئله حاكي از امادگي رئيس جمهور براي به حركت درآوردن چرخه اجرايي كشور است.
 
وي تاكيد كرد: قطعا اين مسئله مي‌تواند به عنوان يك الگوي مثبت در كاركرد ديگر نهاد‌هاي دولتي تاثيرگذار باشد.
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پاسخ به اين سوال كه ايا بهتر نيست شوراي شهر نيز در آغاز كار خود شهردار تهران را معرفي كند، اظهار داشت: اين مسئله مي‌تواند از سوي اعضاي شوراي شهر براي معرفي شهردار مورد توجه قرار گيرد.
 
حقيقت‌پور در پايان خاطرنشان كرد: بايد منتظر آغاز به كار شوراي شهر باشيم و اميدواريم كه در روزهاي آغازين فعاليت اين مسئله را بررسي و شهردار را معرفي و ساكنين پايتخت را خوشحال كنند.
 
انتهاي پيام//  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.