سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور

بیست و سومین دوره مسابقات کشوری سبک شیتوریو شیتوکای کاراته با درخشش کاراته کاهای کرمانشاهی در رده های سنی مختلف همراه بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سرسرای مجموعه ورزشی22 گولان سنندج برگزار و 18 تیم از 13 استان کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در مسابقات انفرادی و در بخش کومیته 8 و 9 سال در وزن 34- کیلوگرم امیر رضا برزویی از کرمانشاه پس از امیر حسین فرجی از قم و نوید فیضی ازکردستان در جایگاه سوم ایستاد.

در کاتا انفرادی رده سنی 10 و 11 سال نیز در وزن 20- کیلوگرم ، امیرمحمد صادقی پس از امیر عباس رضا زاده ازمازندران و محمد امین خلفی از خوزستان به مقام سوم دست یافت.

در وزن 30- کیلوگرم نیز مهدی اسدی از کرمانشاه به مقام دوم دست پیدا کرد و هیوا رحمانی و کسری زرین هردو از کردستان به ترتیب اول و سوم شدند.

در 36- کیلوگرم نیز نیما شیخی از کرمانشاه توانست پس از شایان الماسی ازکردستان و علی مرادی از همدان به عنوان سومی دست یابد.

در بخش کومیته رده سنی 14 و 15 سال و در وزن 46- کیلوگرم سهیل راهنمایی از کرمانشاه در حالی به مقام سوم دست پیدا کرد که صابر منتشلو از کردستان و میثم پروین از اردبیل عناوین اول و دوم را بدست آوردند.

در وزن 55+ کیلوگرم نیز پارسا غدیری از کرمانشاه پس از پویا شعبانی ازمازندران و مهدی عزتی ازکردستان به مقام سوم بسنده کرد.

در کاتا انفرادی رده سنی 16 و 17 سال و در وزن 60- کیلوگرم سینا نوری از کرمانشاه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و محمد عابدزاده از مازندران به همراه حسین پایزیان از گلستان به ترتیب اول و سوم شدند.

در پایان این مسابقات و در رده بندی تیمی نیز ، تیم کردستان با 14 طلا، 12 نقره و 27 برنز اول شد، همدان با 8 طلا، 5 نقره و 9 برنز در مکان دوم قرار گرفت و مازندران با 6 طلا، 3 نقره و 6 برنز در جای سوم ایستاد/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.