سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز فنی غیر مجاز پلمپ می شوند

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان تهران از طرح ضربتی برخورد جدی بازرسان ادارات کل فنی حرفه ای و اداره اماکن نیروی انتظامی با آموزشگاه های مهارت آموزش بدون مجوز رسمی خبر داد.

حمید رضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه در کنار فعالیت موسسات و مراکز کار آموزی آزاد مجاز در کشور شرکت ها، واحدهای بدون اخذ مجوز  و برنامه های سازمان دهی ش ده اقدام به کلاهبرداری با ارائه آموزشهای بی کیفیت وزیر زمینی می کنند.

وی در ادامه به ضرورت هوشیاری خانواده در این خصوص اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این مراکز غیر مجاز با دادن وعده های واهی از جمله ارائه ارزان و قیمت آموزشهای مهارتی و سریع بودن آن و ارائه مدرک مهارت در کوتاهترین  زمان ممکن سعی در  فریب خانواده و افراد جویای کار دارند از تمامی افراد و خانواده ها می خواهیم با دقت  نسبت به مراجعه خود به  مراکز آموزشی اقدام کنند تا در دام این کلاه برداران نیفتند.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد: از سازمان آموزش فنی  و حرفه ای و ادارات کل این  سازمان نشست هاي  به منظور برخورد با فعالیت این گونه مراکز صورت گرفته که با اعزام بازرسان ویژه به منظور شناسایی این مراکز و پلمپ  از سوی اداره کل اماکن نیروی انتظامی با متخلفان برخورد خواهند شد./

برچسب ها: حرفه ای ، مجاز ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.