سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدر علم و فناوري اطلاعات ايران:

بخش خصوصي آموزش لازم را در خصوص توسعه بازاريابي اينترنتي نديده است

بازاريابي اينترنتي در ايران نتوانسته به موفقيت قابل توجهي در كنار تجارت الكترونيك دست يابد.

دكتر علي اكبر جلالي، پدر علم و فناوري اطلاعات ايران با اشاره به اينكه تجارت الكترونيك زماني تحقق پيدا مي‌كند كه فروشندگان توليدكنندگان و ارائه دهندگان سرويس‌ها و خدمات بتوانند با قواعد بازاريابي اينترنتي آشنا باشند به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازاريابي اينترنتي به توليد كنندگان و ارائه دهندگان سرويس‌هاي مختلف كمك مي‌كند تا با هزينه كم كالاها و خدمات خود را به بخش بزرگي از مصرف كنندگان معرفي نمايند.

وي افزود: در اين راستا تبليغات الكترونيكي، وجود زيرساخت مناسب از نظر سخت افزاري و نرم افزاري و همچنين مغز افزارها به همراه اراده و عزم ملي شرط لازم برگ توسعه بازاريابي اينترنتي است.

وي به نقش دولت‌ها بعنوان تسهيل كننده در امور زيرساخت و تهيه قوانين پشتيبان اشاره كرد و گفت: چنانچه پهناي باند مناسب دسترسي براي شهروندان و ارائه كنندگان بازاريابي اينترنتي نداشته باشيم نتيجه‌اي از هيچ كدام از اقدامات نخواهيم گرفت.

وي همچنين به نقش بخش خصوصي در اين نوع بازاريابي اشاره كرد و اذعان داشت: متاسفانه بخش خصوصي آموزش و دانايي مورد نياز را به منظور توسعه بازاريابي اينترنتي ندارد و كالاهاي ايراني بصورت يك برند در سطح جهاني شناخته شده نيستند و اين در حالي است كه اگر كالاهاي ايراني از مرغوبيت بهتري نسبت به كالاهايي كه برند شده‌اند و نام و نشان جهاني دارند برخوردار باشند باز نمي‌توانند در بازاريابي اينترنتي موفقيت چشمگيري داشته باشند./ح

برچسب ها: فناوری ، اینترنت ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.