سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

حضور شهردار اسلامشهر در میان تاکسیداران این شهرستان

شهردار اسلامشهر امروز با حضور در میان تاکسیداران به تبادل نظر در خصوص دغدغه و مشکلات آنان پرداخت .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی میرزایی در این دیدار حضوری ضمن تاکید بر پاسخ به مطالبات به حق تاکسیداران نسبت به گره گشایی از مشکلاتشان تاکید ورزید.

وی اصلاح و بهسازی ایستگاههای تاکسی و افزایش فضای مانور تاکسیداران  و تردد آسان و حضور بهینه تردد ایستگاه را از جمله مطالبات تاکسیداران دانست و افزود: شهرداری تهران مدتی است که نسبت به اصلاح و بهسازی ایستگاههای تاکسی و معابر اطراف آن اقدام نموده است.

شهردار اسلامشهر تصریح کرد: اصلاح و بهسازی ایستگاه تاکسی ابتدای خیابان امام سجاد (ع)-زرافشان از جمله فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در زمینه فعالیت تاکسیداران زحمت کش در این راستا بوده است.

علی میرزایی با تاکید بر اینکه قشر زحمت کش تاکسیداران نباید علاوه بر دغدغه های حمل مسافر مشکل دیگری داشته باشد گفت: پاسخ به مطالبات به حق این قشر علاوه بر آرامش روانی آنان با سهولت و جابجایی شهروندان توأم خواهد بود.
وی در پایان ضمن تبریک هفته دولت خاطر نشان کرد امیدواریم مجموعه شهرداری اسلامشهر نیز توانسته باشد در راستای پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان گامهایی هر چند کوچک اما موثر و پاسخگو برداشته باشد. /
برچسب ها: مطالبات ، بهسازی ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.