سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوراکچی:

چراغ خاموش رقبا را از سر راه بر می داریم/می خواستم دردانه لیگ باشیم

سرمربی تیم فوتسال میثال تهران گفت: مثل همیشه چراغ خاموش و بی حاشیه رقابت می کنیم اما سد محکمی برای رقبا هستیم.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برنامه ریزی علمی و حساب شده ای که برای تیم تنظیم شد در شرایط مطلوبی قرار گرفتیم.
تمرینات سخت و فشرده ای که در مدت آماده سازی بازیکنان انجام گرفت تأثیرات مثبت خود را نشان داده زیرا بازیکنان در اوج آمادگی قرار گرفته اند .
البته نباید مهارت جواد شفیعی مربی بدنسازی تیم را نادیده گرفت در صورتی که تخصص وی در اختیارمان نبود بازیکنان با مشکل رو به رو میشدند اما این در حالی است که بازیکنان از نظر فیزیکی آماده اند و ما نیز با تکیه بر این مورد تمرینات تاکتیکی خود را انجام می دهیم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران افزود: با توجه به شرایطی که در تیم حاکم است تنها انجام 2 یا 3 بازی تدارکاتی جوابگوی نیازهای ما است و با همین رقابت ها تصویر روشنی از توانایی تیم پیدا خواهم کرد.
یکی از این دیدارها مقابل تیم هلال احمر تبریز و در روز پنجشنبه انجام می گیرد و دیگر دیدارمان با تیم دسته یکی مقاومت کرج خواهد بود با برگزاری این دیدارها با بهترین شرایط راهی رقابت های لیگ برتر می شویم.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: طی مذاکرات با مدیر عامل باشگاه برای حضور در لیگ قول بستن تیم با کیفیتی را دادیم.
نماینده تهران باید در لیگ برتر بدرخشد ما همچنان بدون وقفه در پی رسیدن به اهدافمان هستیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم اما مانند همیشه چراغ خاموش و بدون حاشیه این راه را طی کرده و رقیب سرسختی برای دیگر تیم ها خواهیم بود.

*دوست داشتم دردانه لیگ باشیم

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در خصوص افزایش سهمیه تهران در لیگ برتر اظهار داشت: تمام افراد ورزشی تهران خواهان افزایش سهم  تهران در لیگ برتر فوتسال بودند زیرا ورزش کلان شهر ایران باید حرف اول را بزند به همین دلیل از حضور تأسیسات دریایی در لیگ استقبال می کنیم. امیدوارم این جریان روزهای خوشی را برای ورزش تهران به همراه داشته باشد.

دوست داشتیم دردانه تهران باشیم و تمام توجهات معطوف به میثاق باشد اما حضور تأسیسات باعث خوشحالی ماست. در این فصل دو دربی در پیش خواهیم داشت بازی با تیم تازه وارد لیگ برتری دشوار است زیرا بازیکنان تازه نفس هستند و ترکیب با تجربه ای در تیم وجود دارد. همچنین حضور صانعی در رأس کادر فنی تأسیسات نیز دیگر فاکتوری است که این تیم را جزو رقبای سرسخت ما قرار می دهد اما مقابله با شهید منصوری یکی از دشوارترین رقابت های ما در لیگ برتر را می سازد، برای حضور مقابل منصوری باید شرایط نامساعد این تیم را در فصل نقل و انتقالات نادیده بگیریم. معتقدم شیر همیشه شیر است و نباید فرصت کم یارگیری ضعیف و از دست دادن بازیکنان را به ضعف منصوری ربط دهیم. این تیم در 13 دوره لیگ برتر همیشه مدعی بوده و در شرایط نامساعد رقبا را پشت سر گذاشته پس این حساب نبرد سختی را مقابل قرچکی ها خواهیم داشت.

*لک نباید توانایی بازیکنان را زیر سؤال می برد

خوراکچی در خصوص عملکرد گیتی پسند و گفته های لک خاطرنشان کرد: تیم گیتی پسند تجربه چندین دوره حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را داشته و عنوان قهرمانی را نیز به خود اختصاص داده است. این تیم همیشه استانداردهای بین المللی را دارا بوده و در رقابت های مختلف برای حفظ شأن کشورمان به میدان می رود.

این موضوع که رضا لک قول قهرمانی نداده، ناراحتم کرده است زیرا با این کار در مقایسه بازیکنان گیتی پسند با دیگر تیم ها، رقبا را ارجع دانسته این در حالیست که هر یک از بازیکنان حاضر در تیم اصفهانی، جهانی اند و تیم های بزرگ دنیا در آرزوی داشتن این مهره ها هستند.

سرمربي تيم فوتسال ميثاق تهران تصریح کرد: اگر رضا لک توانایی خود را در حد گرفتن قهرمانی آسیا نمی بیند باید کارشناسانه این موضوع دنبال شود اما کوچک شمردن توانایی بازیکنان کم لطفی است./مح
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، میثاق تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.