سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کارگاه دانش افزایی استادان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مطرح شد؛

درصدد ایجاد فضای بازنگری تعلیم و تربیت اسلامی در دانشگاه ها هستیم

تعلیم و تربیت موضوعی فراگیر است که نه تنها در محیط دانشگاه، بلکه در تمام جوامع و به همه رفتار، کردار و گفتار اشاره می کند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبر نگاران؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید صادق نمازی عضو هیئت علمی دانشگاه اهل بیت علیه السلام در کارگاه دانش افزایی استادان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: نهاد انسان  به گونه ای است که در مسائل تعیلم و تربیت، لبخند، غم و اندوه، حرکت ریز چهره  هزاران مفهوم را به مخاطب منتقل می کند و زمانی که استاد بعنوان الگوی تعلیم و تربیت و در مقام معلم، دانشجویان را تربیت می کند، باید واقف بر اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی باشد.

مدرس کارگاه دانش افزایی اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اظهار داشت: امیدواریم با هم اندیشی و بهره گیری ازنقطه نظرات استادان و تامل هرچه بیشتر اساتید بر موضوع و اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی شاهد فضای بازنگری در عرصه دانشگاه ها باشیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اساتید دانشگاه به عنوان فردی که تعلیم و تربیت دانشجو را برعهده دارند، خود نیز باید واقف بر موضوع تعلیم و تربیت باشند تا بدانند که دانشجویان جوان، امانت الهی هستند و حضور چندین ساله آنان در دانشگاه ها نه تنها تعلیم بلکه تزکیه را به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید صادق نمازی در پایان ضمن اشاره به حضور حداکثری اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خاطرنشان کرد: اگر آستانه آگاهی و یادگیری در فضای تاملی اساتید شکل بگیرد، می توان امید داشت که بسیاری از مشکلات جوانان حل می شود.

گفتنی است؛ کارگاه دانش افزایی استادان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان و معاونت آموزشی و فرهنگی، دانشجویی برگزار گردید./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علوم ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.