سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در غرب تهران

شستشوی مخازن زباله با مواد نانوسیلور برای نخستین بار اجرا شد

شهرداری منطقه 5 در راستای ارتقای بهداشت محیط شهری روش شستشوی مخازن زباله و فضاهای عمومی با مواد نانوسیلور را برای نخستین بار در سطح ناحیه 4 اجرا کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مرتضی آدینه ، معاون امورشهری و فضای سبز منطقه با اعلام این خبرگفت : طرح استفاده از نانوسیلور درشستشوی فضاهای عمومی ومخازن زباله با هدف ارتقای بهداشت محیط شهری وکاهش الاینده های زیست محیطی با همکاری یک شرکت تحقیقاتی برای نخستین بار درناحیه4 منطقه پنج اجرایی شد.
 
وی  با اشاره به اینکه مواد نانوسیلور با رعایت اصول زیست محیطی تهیه شده است افزود:یکی از اهداف استفاده ازاین مواد  در شستشوی مخازن  زباله جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در فضای شهری است.
 
آدینه از دیگر خواص این روش را  ضد باکتری بودن اشاره کردوافزود:  درحال حاضر شستشوی مخازن زباله هر6روز یکبار انجام می شود که استفاده ازنانوسیلور مدت شستشوی مخازن زباله را به مدت 11 روز کاهش می دهد وهمین امر علاوه برافزایش بهداشت محیط  ورضایتمندی شهروندان موجب کاهش هزینه ها درنگهداشت شهر می شود.
 
معاون شهردار شستشوی فضاهای عمومی از جمله ایستگاه های اتوبوس وپل های عابرپیاده بااستفاده ازاین روش را ازدیگر اقدامات اجرایی در این خصوص برشمرد.
برچسب ها: مخازن ، زباله ، نانو ، سیلور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
زهرا
۲۱:۵۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۲
برای آشنایی بیشتر با نانوسیلور به آدرس زیر مراجعه کنید
http://www.partianano.ir/index.php