سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از کارمندان معاونت اجتماعی شهرداری

امروز مراسم تقدیر از کارمندان نمونه معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با حضور دکتر سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران همزمان با روز کارمند و با هدف تقویت روحیه سازمانی در میان کارمندان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از پرسنل نمونه این معاونت تقدیر شد.

ایازی در این مراسم با اشاره به اقدامات گسترده مدیریت فرهنگی طی دوره اخیر اظهار داشت: خوشبختانه مطالبات و خواسته های فرهنگی شهروندان از مجموعه شهرداری تهران در سال گذشته افزایش یافته و این به واسطه اقدامات گسترده مدیریت فرهنگی و اجتماعی است که با تلاش و خواسته های شهروندان از مجموعه شهرداری تهران در سال گذشته افزایش یافته و این به واسطه اقدمات گسترده مدیریت فرهنگی و اجتماعی است که با تلاش و مساعی کارمندان شهرداری در سطح شهر اجرایی شده اند.

وی ادامه داد: بهره مندی معاونت امور اجتماعی شهردار تهران از نیروی انسانی متخصص، متعهد و لایق فرصت بسیار مناسبی را برای اجرای برنامه ها و سیاستهای جدید فراهم نموده است.

ایازی خاطر نشان کرد: برگزاری 7 جشنواره شهری در بیش از 50 رشته فرهنگی، هنری، آئینی و مذهبی همچنین اجرای برنامه مناسبتی در سطح 374 محله شهر تهران در کنار فراهم نمودن زمینه برای عملیاتی شدن اهداف والای مدیریت فرهنگی شهر تنها بخشی از مسئولیت هایی است که طی سالهای گذشته بر عهده کارمندان معاونت امور اجتماعی بوده و ایشان به خوبی آن را به انجام رسانده اند. /ف

برچسب ها: کارمندان ، تقدیر ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.