سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استراتژي حمله به سوريه جنگي از پيش باخته براي آمريکاست

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور با بیان اینکه بهتر است آمریکا از سرنوشت جنگ‌های عراق و افغانستان درس عبرت بگیرید، گفت: هم اکنون آمریکا و هم پیمانانش در افکار عمومی منطقه منفور هستند از این رو استراتژی حمله به سوریه براي آنان جنگي از پیش باخته است.

سامان نيازي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در واكنش به تهديد آمريكا مبني بر حمله به سوريه اظهار داشت: اين يک ژست رسانه‌اي از سوي آمريكا و متحدانش است و چيزي که واضح است اينکه آنها ظرفيت حمله به سوريه را ندارند.
 
وي افزود: هم اكنون سوریه در حال فتح مواضع معارضان بوده و ارتش اين كشور با همراهی مردم به پيروزي‌هاي بزرگي دست يافته است.
 
عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي تصريح كرد: آمريكا به خوبي مي‌داند جمهوري اسلامي ايران قدرت برتر منطقه خاورميانه است، لذا در صدد است که فضا را با جنگ رسانه‌اي به نفع خود تغيير دهد.
 
نیازی با بیان اینکه بهتر است آمریکا از سرنوشت جنگ‌های عراق و افغانستان درس عبرت بگیرید، افزود: هم اکنون آمریکا و هم پیمانانش در افکار عمومی منطقه خاور ميانه منفور هستند از این رو استراتژی حمله به سوریه براي آنان جنگي از پیش باخته است.

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حمله به عراق و افغانستان تلافات بسيار سنگيني براي ارتش آمريکا به همراه داشت، بنابراین ظرفيت جدي حمله به سوريه را ندارند و چنين جنگي عواقب وخيمي براي‌ آنها در پي خواهد داشت و هر گونه مداخله‌اي نظامي از سوي بيگانگان محكوم و مثل هميشه گفتمان مقاومت، گفتمان پيروز در منطقه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیازی ، آمریکا ، تهدید ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.