سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

سیاست کشورهای غربی تضعیف دین اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: پرداختن به مسائل ولایت و امامت همواره به دلیل وسعت و بزرگی آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


آیت اله علما با اشاره به اینکه اساس اسلام بر پایه امامت و ولایت قرار دارد گفت: اگر ولایت و رهبری دین که همان وظیفه پیامبران الهی است، نباشد، دیگر قسمت های دین هم معرفی نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه به مسئله وهابیت و تکفیری ها در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: تمامی این مسائل از نقشه های انگلیس است و آن ها بودند که بهایت و وهابیت را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: سیاست آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای غربی این است که دین را تضعیف کنند زیرا برکات و قدرت آن را دیده اند.

علما به ایستادگی جهان اسلام در برابر دشمنان و نقشه های آنان اشاره کرد و گفت: امروز دنیا و سران اسلام همگی در برابر اسلام آمریکایی ایستادگی کرده اند.

وی همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با دولت جدید اشاره و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدارشان با دولت جدید، علاوه بر مسئله اقتصاد به کار و فعالیت بر مبنای اصول علمی تاکید داشتند و ما نیز باید این خواسته را انجام دهیم.

علما تاکید کرد: ما باید در حوزه پژوهش در مسئله ولایت و امامت جامعه اسلامی بر مبنای علمی کار کنیم و کارها را پیش ببریم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، سیاست ، غربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.