سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشد مجازات برای عاملان جنایت در گاوداری

دو مرد که متهم اند با نیت سرقت دو تن برنج مردی را در یک گاوداری به قتل رسانده اند و جسدش را در گودالی پنهان کرده بودند با حکم دادگاه به اشد مجازات محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این دو نفر به نام های رحمان و علی متهم اند روز 13 آبان ماه سال 87 با همدستی دو نفر دیگر به نام های حسین و وحید مردی برنج فروش بنام ذبیح را به بهانه خرید برنج هایش به گاوداری دورافتاده ای در شهریار کشانده اند.

تحقیقات در خصوص متهمان نشان داد آنها ابتدا دست و پای ذبیح را طناب پیچ کرده و سپس برنج هایش را به مکان دیگری منتقل کرده اند و در ادامه رحمان و علی وی را با ضربه به سرش به قتل رسانده و جسد را در گودالی پنهان کرده اند.

با تکمیل تحقیقات در این خصوص پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و رحمان و علی در دفاع از خود اتهام قتل را گردن یکدیگر انداختند.

در چنین شرایطی قضات دادگاه وارد شور شدند و صبح امروز رای خود را صادر کردند. بر اساس این حکم رحمان بعنوان عامل اصلی قتل ذبیح شناخته و به قصاص، 174 ضربه شلاق و رد مال و علی نیزبه تحمل 25سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سرقت ، مجازات ، گاوداری ، قتل ، جسد ، برنج ، طناب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.