سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کائیدی در نطق میان‌دستور:

حضور آمريکا در سوريه با اراده خودش و خروج از اين کشور با اراده مردم سوريه است

نماینده مردم لرستان آمریکایی‌ها باید بدانند که حضور آنها در این کشور با اراده خودشان است، اما بیرون رفتن آنها با اراده مردم سوریه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ علی کائیدی نماینده مردم لرستان و پلدختر در مجلس در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 5 شهریوماه)  گفت: مسئله اصلی‌اي که این روزها در منطقه خاورمیانه وجود دارد، حضور آمریکایی‌ها و تهدید مردم سوریه است.
 
وی در ادامه افزود: خداوند همیشه دشمنان اسلام را از احمق‌ها قرار داده است، آمریکایی‌ها باید بدانند تجربه تجاوز به عراق و افغانستان و توسل به دولت و ملت ایران برای بیرون آمدن از باتلاق اين دو کشور برای آنها تجربه باشد، همچنین آنها باید بدانند که وضعیت سوریه در مبارزه با آمریکایی‌ها و تجاوز آنها به مردم سوریه و خاک سوریه وضعیتی به مراتب بهتر از عراق و افغانستان دارد.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که حضور آنها در این کشور با اراده خودشان است، اما بیرون رفتن آنها با اراده مردم سوریه خواهد بود، آنها باید بدانند ما همچنان سرباز امام (ره) و رهبر معظم انقلاب هستیم، در اوایل انقلاب امام (ره) با قاطعیت می‌فرماید که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند."
 
کائیدی ادامه داد: وظیفه ما سلایق سیاسی، اقوام مختلف در همه برهه‌های انقلاب این است که با وحدت و انسجام ملی آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آن را به خاک مذلت بکشانیم، آنها اگر بیایند نه اصلاح طلب می شناسند، نه اصولگرا و نه معتدل چرا که آنها با آرمان‌های امام(ره)،رهبر معظم انقلاب و اسلام کار دارند.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت تاکید کرد: ما باید با وحدت و انسجام ملی آنها را به خاک مذلت بنشانیم، آمریکا، رژیم صهیونیستی، هم پیمانان آنان و حکام مرتجع آنان در منطقه هیچگونه سنخیتی با همدیگر ندارند، اما در دشمنی با اسلام وحدت دارند، پس چرا ما وحدت نکنیم؟
 
وی افزود: آموزه‌های دینی ما می‌گوید که به ریسمان الهی چنگ بزنید و از آن متفرق نشوید، اگر ما در مقابل رژیم صهیونیستی، آمریکا و نوکران آنان صفمان بنیان مرصوص باشد، پیروز خواهیم شد.
 
کائیدی اظهار داشت: همه ما باید با انسجام ملی و وحدت کلمه نکته‌ای که بنیانگذار انقلاب در ابتدای انقلاب می‌فرمودند، در نظر بگیریم.
 
نماینده مردم لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات استان لرستان پرداخت و تصریح کرد: لرستان همچنان از محرومیت رنج می‌برد، آمار بالای بیکاری لرستان بیداد می‌کند.
 
وی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: آقای رئیس‌جمهور! مردم به شما امید دارند، مردم لرستان بیشترین رای را به شما دادند، این استان منابع معدنی، نفت و گاز، مراتع و جنگها دارد، اما سهمی از گردشگری ندارند.
 
نماینده مردم لرستان ادامه داد: مردم لرستان برای شیمی درمانی و رادیوتراپی به تهران و شهرهای اطراف استان لرستان می روند، این استان از یک MRI دولتی برخوردار نیست، لذا از وزیر بهداشت می خواهم که نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت، تاکید کرد: از وزیر راه و شهرسازی می خواهم که نسبت به چهارخطه پلدختر_ خرم آباد و دیگر راهها و حل مسئله کمرشکن عوارض آزادراه خرم زال اقدام نماید.
 
کائیدی در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر نیرو تقاضا دارم نسبت به تکمیل پروژه آبرسانی کشاورزی این استان اقدام لازم را کند.

انتهاي پيام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.