سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دومین دوره مربیگری B آسیا در قم برگزار می‌شود

دومین دوره آموزش مربیگری سطح B کنفدراسیون فوتبال آسیا از هفته آینده با حضور مربیان دعوت شده به میزبانی قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، از حدود یک دهه قبل یکی از اتفاقات مهم در فوتبال استان قم توجه ویژه به امر آموزش در این رشته ورزشی پرمخاطب بوده و تلاش تمام دست‌اندرکاران این رشته در هیئت فوتبال قم این است که فوتبال قم با تکیه بر دانش روز فوتبال دنیا مسیر پیشرفت را بپیماید.

البته باید به این نکته اشاره کرد که در دوره‌های قبل هیئت فوتبال استان قم نیز توجه ویژه و خاصی به امر آموزش صورت گرفته است و مربیان بسیاری توانستند در دوره‌های برگزاری شده سطوح مختلف مربیگری فوتبال، مدارج ترقی و پیشرفت را طی کنند.

کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم کلاس‌های مربیگری متعددی را در سال‌های اخیر برگزار کرده است و در سال جاری این بار شاهد برگزاری دومین دوره آموزش مربیگری درجه B فوتبال با حضور مربیان مستعد و توانمند فوتبال قم هستیم.

مربیان شرکت کننده در این دوره توسط مدرسان رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا یعنی احمد سنجری و رضا کردی که از مربیان و مدرسان با تجربه کشور نیز به شمار می‌روند، آموزش‌های لازم را فرا گرفته و در پایان آزمون‌های تئوری و عملی مدرک B مربیگری فوتبال را کسب کنند. علاقمندان به شرکت در این دوره تا روز چهارشنبه ششم شهریور باید مدارک خود را تکمیل و هزینه دوره را پرداخت کنند در حالی که عدم پرداخت وجه دوره تا زمان پیش بینی شده به منزله انصراف آن‌ها از این دوره تلقی شده و کمیته آموزش متقاضیان رزرو را جایگزین می‌کند./س

برچسب ها: قم ، دوره ، مربی ، گری ، آسیا ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.