سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري :

كاركنان هر دستگاه اجرايي مهمترين سرمايه آن هستند

سرپرست وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري در جمع كاركنان اين وزارتخانه با تبريك روز كارمند به عنوان نماد قدرداني از خدمات كارمندان دستگاههاي اجرايي گفت : شهيد رجايي كه اين هفته به مناسبت شهادت آن بزرگوار نامگذاري شده است نماد خدمت خالصانه به مردم بود كه با عشق و علاقه به مردم خدمت كرده و از ارزشهاي انقلاب اسلامي پاسداري مي نمود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛ دكتر جعفر توفيقي در مراسم روز كارمند وزارت علوم  با اشاره به اينكه خدمات شهيد باهنر نيز براي كشور زبانزد خاص و عام است از جامعه دانشگاهي كشور بويژه كاركنان تشكر كرده و  جايگاه علمي امروز كشور  را كه  سبب اقتدار ملي و غرور همه ايرانيان شده است   و حتي بيگانگان نيز به آن اعتراف مي كنند حاصل تلاش شبانه روزي  خانواده آموزش عالي  و مجموعه  وزارت علوم دانست.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه علم و فناوري گفتمان مسلط كشور و اقتدار ملي ناشي از علم و فناوري  است  افزود : امروز همه اذعان دارند كه پيشرفت كشور در حوزه علم وفناوري از ديگر زمينه ها بيشتر است و دستاوردهاي علمي و فناوري  عزت و سربلندي كشور  را افزايش داده است ، بنابراين به خود افتخار مي كنيم كه در دستگاهي فعاليت كنيم كه مرتبط با علم و فناوري است.

سرپرست وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري با اشاره به اينكه مسئولان گذشته آموزش عالي با حسن نيت خدمت كرده اند تاكيد كرد : بايد نقاط قوت را تقويت و نقاط ضعف را  كه در هر كار اجرايي وجود دارد جبران كنيم .  

وي كاركنان دستگاههاي اجرايي را مهمترين سرمايه هر سازمان  دانست  كه بر اي بازدهي سازمان  بايد به اين سرمايه توجه كافي شود كه در اين زمينه  كسب رضايت كاركنان  از  طريق فراهم آوردن امكانات معيشتي و رفاهي و همچنين  فراهم آوردن بستر  تبادل نظر ، گفتگو و تعامل  مسئولان با كاركنان بسيار اهميت دارد.

دكتر توفيقي تاكيد كرد : بايد تلاش كنيم مشكلات معيشتي دانشگاهيان به حداقل كاهش يابد و فضايي فراهم كنيم تا همه اقشار دانشگاهي  اعم از اعضاي هيات علمي ، كارمندان و دانشجويان در فضايي صميمي و به دور  از هراس مطالب خودرا بيان كنند.

سرپرست وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري ضمن اشاره به اينكه در تمام دوران مديريت خود تعامل مناسب با همكاران  از رويكر دهاي وي  بوده  است ،   با تاكيد بر اينكه نبايد ديدار مسئولان و كاركنان منحصر به برخي مناسبت ها شود گفت : در كنار افزايش فرصت هاي ديدار حضوري كاركنان با مديران بايد از طرق ديگر مانند ارتباطات الكترونيكي نيز  استفاده كرد .

گفتني است در اين مراسم دكتر متكان معاون اداري مالي و مديريت منابع وزارت علوم گزارشي از وضعيت نيروي انساني اين وزارتخانه و تسهيلات ارائه شده به كاركنان ارائه كرده و چند نفر از كاركنان نيز ديدگاههاي خودر ا در خصوص مسايل كلان آموزش عالي و  صنفي و رفاهي بيان كردند. /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.