سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه برگزاري دومين جشنواره فيلم اولي‌ها؛

محمود امام: فيلم اولي‌ها سراسري مي‌شوند

جشنواره فيلم اولي‌ها با توجه به نقاط قوت و ضعف دوره‌ي قبلي خود با هدف افزايش مخاطبان به صورت سراسري در دفاتر انجمن سينماي جوان در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

"محمود امامي" سرپرست دفتر انجمن سينماي جوان گرگان در خصوص برگزاري جشنواره فيلم اولي‌ها و اهميت آن در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: اولين كار هنرجويان فيلمساز در جشنواره فيلم‌ اولي‌ها به نمايش گذاشته مي‌شود با وجود اينكه ضعف‌هايي نيز دارد.



وي ادامه داد: فيلم‌هاي اول مكاني براي عرضه نداشت و با برگزاري اين جشنواره همه فيلم‌هاي هنرجويان ديده شده و مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد و باعث مي‌شود آنها براي كار بعدي اميدوار بوده و قدم‌هاي جدي‌تري در اين راه بردارند.

"امامي" در خصوص تفاوت جشنواره امسال فيلم اولي با سال گذشته بيان كرد: جشنواره در سراسر كشور برگزار مي‌شود و همه فيلم‌هايي كه در هيئت داوري انتخاب شدند به شكل باكس نمايشي در همه دفاتر انجمن به طور مجزا به نمايش گذاشته مي‌شود.

وي ادامه داد: هر تغييري نقاط قوت و ضعفي دارد، در جشنواره سال گذشته از سراسر كشور در يك مكان دور هم جمع شدند و هنرجويان با يكديگر و با اساتيدي كه كارگاه آموزشي برگزار مي‌كردند، تبادل اطلاعات داشتند اما امسال به طبع با اين تغيير مخاطبان بيشتري خواهد داشت.

"امامي" در خصوص كارگاه‌هاي آموزشي تصريح كرد: كارگاه‌هاي آموزشي در طول جشنواره به هنرجويان كمك مي‌كند تا به اطلاعات آنها اضافه شود و با اساتيد حرفه‌اي كه در اين كارگاه‌ها حضور دارند به رفع اشكال هنرجويان جوان تازه‌كار مي‌پردازند./ص

برچسب ها: فیلم ، اولی ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.