سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس جديدي :

شانس قالیباف برای شهرداری تهران بالاست

منتخب مردم تهران در شورای شهر چهارم گفت: در روزهای آتی با بررسی برنامه های کاندیداهای شهرداری ،‌ فرد مورد نظر بر اساس شاخص ها مشخص شده و اعلام می شود که در این بین شانس قالیباف برای شهردار شدن بالاست.

عباس جدیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   گفت: هم اکنون گزینه های مختلفی از جمله محمد باقر قالیباف ، ‌محسن مهر علیزاده ، ‌محسن هاشمی رفسنجانی ،‌ صفدر حسینی ، معصومه ابتکار و میر سلیم ،  مد نظر برخی از اعضای شورای شهر برای شهرداری شهر تهران هستند که در آینده قرار است هر کدام از این دوستان رزومه و برنامه خود را برای شورای شهر ارسال کنند.
وی ادامه داد: در روزها ی‌‌ آتی با بررسی برنامه های کاندیداهای شهرداری ، فرد مورد نظر بر اساس شاخص ها مشخص شده و اعلام می شود که در این بین شانس قالیباف بالا است.
منتخب مردم تهران در شورای شهر چهارم با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه تحت عنوان کمیسیون ورزش در شورای شهر آتی اظهار داشت: قرار است بخشهای ورزشی از کمیسیون شورای سوم جدا شود و باید به موضوع ورزشی شهروندان توجه ویژه ای شود و در سراهای محلات پایگاه های ورزشی در بخش ورزش همگانی تدابیر مهمی اندیشیده شود.
وی ادامه داد:خوشبختانه 4 عضو شورای شهر تهران از جمله علیرضا دبیر ، هادی ساعی،‌ حسین رضا زاده و بنده از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی هستیم و می توانیم در بخش ورزش تحولات خوبی را ایجاد کنیم.
جدیدی گفت: کمیسیون ورزش در آینده از نظرات کمیسیون ها ی مختلف در شورا استفاده خواهد کرد و قطعاً‌ کمیسیون ورزشی یکی از کمیسیونها پرکار در شورا ی چهارم خواهد شد.
وی در خصوص برنامه ها  در شورای چهارم گفت‌: ابتدا باید رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر هیئت رئیسه را انتخاب کرده و با طبع با ید افرادی انتخاب شوند که تجربه و برش کاری لازم را داشته باشند، با انتخاب یک هیئت رئیسه توانا می توان جلوی بسیاری از مشکلات را گرفت.
جدیدی تاکید کرد: در اصل بعد از انتخاب رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر در پی  انتخاب شهردار هستیم و با توجه به اینکه شورای چهارم در مقایسه با شورای سوم تفاوتهای ویژه ای دارد آن هم به دلیل اینکه شاهد حضور دو جناح اصلی سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب هستیم و  هر دو جناح سیاسی انسانهای  کار آمد  متخصص  و ولایتی هستند.
به گفته جدیدی تفاوت دیگر شورای سوم و چهارم در این است که در شورای سوم شاهد افراد کمی از جناح اصلاح طلبان بودیم و در اما درحال حاضر دو جناح به یک میزان هست.
وی به اشاره به اینکه کدام  کاندیدا برنامه بیشتر و بهتری دارد گفت : در مجموع باید شهرداری انتخاب شود که بتواند فرا جناحی عمل کند و نگاه غیر سیاسی داشته باشد و در مجموع سعی مان این است که شهرداری را انتخاب کنیم که فضای آرام در شورای شهر و شهرداری را حفظ کند آن هم به این دلیل که مردم به ما رأی دادند و ما هم باید  شهرداری را انتخاب کنیم که کار آمد و حساب شده عمل کند.
وی با بیان اینکه تمام اعضای کاندیدا افراد محترم ، متعهد و متخصصی هستند تاکید کرد در مجموع نگاه ما باید به سمت انتخاب شهرداری فرا جناحی باشد که در پی حفظ آشتی و صمیمیت بین دو جناح بوده و شهرداری را از کشاندن به میدان های سیاسی باز دارد و باید فردی انتخاب شود که با دولت در تعامل نزدیک باشد.
جدیدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم این کاندیدا ها بتوانند برنامه های خود را به شکل کامل ارائه دهند و با  در نظر گرفتن شاخص اصلی بهترین گزینه انتخاب شود./مه

برچسب ها: مشخص ، همگانی ، کمیسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.