سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ آيت‌الله خاتمی:

تدين مردم و هدايت‌های مقام معظم رهبری، اقتدار ایران اسلامی را در پی داشت

عضو مجلس خبرگان رهبری اقتدار ايران اسلامی را از تدين مردم و رهبری‌ها و هدايت‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: مشكلی كه بيداری اسلامی در منطقه با آن مواجه بود، مشكل نداشتن رهبر بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،آيت‌الله سيداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در جمع كاركنان و كادر نظامی ارتش در منطقه پنج پشتيبانی ثامن‌الائمه(ع) در مشهد گفت: دكترين دفاعی ما تجاوز نيست، دكترين دفاعی ما بازدارندگی است كه در اين عرصه با فرماندهی و مديريت رهبری، نيروهای مسلح ما در بهترين شرايط قرار دارند.

وی بيان كرد: اگر چه كشورهای استكباری خواستار حمله به ايران هستند اما اقتدار ايران اسلامی اين اجازه را به آنها نداده به گونه‌ای كه اگر حمله کنند، ديگر ايران و نيروهای مسلح اجازه رفتن را به آنها نخواهد داد.

امام جمعه موقت تهران بصيرت را شناخت شرايط فعلی، شناخت توطئه‌ها و راه مقابله با توطئه‌ها دانست و گفت: امروز نيروهای مسلح ما در ارتش، سپاه، بسيج و نيروی انتظامی بيش از ديگران به اين بصيرت نياز دارند كه ببينند در كجا و در چه شرايطی هستند و از چه كشوری دفاع می‌كنند.

آيت‌الله خاتمی با اشاره به اينكه امروز ايران اسلامی ام‌القری جهان است، ابراز كرد: به لطف خدا 34 سال با عزت از اين انقلاب گذشته و به‌رغم همه توطئه‌هايی كه دشمنان انجام دادند، اين انقلاب همچنان استوار ايستاده است.

وی افزود: دشمنان در ابتدای انقلاب سعی كردند با تحريك قوميت‌های مختلف در كردستان، تركمن صحرا، خلق عرب و پس از آن در آذربايجان، اقوام مختلف را به جان يكديگر و به جان نظام بيندازند كه در اين كارشان نيز موفق نشدند و می‌بينيم كه امروز همه اقوام مانند برادر در كنار يكديگر زندگی می‌كنند و در عرصه دفاع از كشور اسلامی يد واحده هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشكيل سازمان منافقان توسط ايادی استكبار بيان كرد: دشمنان مردم و نظام، منافقان خونخوار را به جان ملت مظلوم و بی‌گناه ايران انداختند و كار به جايی كشيد كه اين خونخواران 17 هزار نفر از مردم بي‌گناه ايران را ترور كردند.

وی افزود: نكته قابل تأمل در اين قضيه آنجا است كه آمريكا و اتحاديه اروپا، حرب‌الله لبنان را كه برای آزادسازی كشورشان مبارزه می‌كنند، تروريست می‌نامند و از منافقانی كه خون ملت ايران را در كمال بی‌گناهی بر زمين ريخته‌اند، حمايت می‌كنند. در واقع امروز اگر كسی در مورد خونخوار بودن منافقان شك داشته باشد، يك ساده لوح سياسی است.

امام جمعه موقت تهران سپس با اشاره به حضور عناصر نفوذی در داخل مسئولان نظام اظهار كرد: دشمنان پس از اينكه از كارهای قبلی‌شان به نتيجه نرسيدند از عناصر نفوذی مانند بنی‌صدر استفاده كردند و ديديد كه وی سرانجام به آغوش همين بيگانگان بازگشت و به‌رغم همه مشكلاتی كه برای ملت ايران به‌وجود آورد، راه به جايی نبرد.

وی افزود: دشمنان پس از انقلاب با شش كودتايی كه تدارك ديده بودند، سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی داشتند كه از اين كارشان هم به نتيجه نرسيدند و پس از آن جنگ تحميلی را كه در يك طرفش ملت غيور ايران و در سمت ديگرش خونخواران جهان قرار داشتند، راه انداختند اما به فضل خدا همه اين مشكلات پشت سر گذاشته شد و می‌بينيم كه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران امروز تبديل به درختی تنومند شده كه هيچ باد و طوفانی نمی‌تواند آن را از جايش تكان بدهد./س

برچسب ها: اقتدار ، ایران ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.