سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستبرد زن تنها به خانه‌هاي ويليايي/ يک خانه دوبار سرقت شد

يک زن تنها که با روشي خاص اقدام به سرقت منازل ويليايي مشهد مي‌کرد، پس از تلاش چند ماه پليس شناسايي و دستگير شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر ابراز داشت: در پی وقوع دو فقره سرقت منزل از یک باب منزل مسکونی در شرق مشهد و نیز تعدادی سرقت منزل دیگر مامورین پایگاه شرق پلیس آگاهی جهت بررسی این موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ بیدمشکی در این باره افزود: با توجه به اینکه سرقت های منازل در محدوده جغرافیایی خاصی زا شرق شهرستان مشهد به وقوع پیوسته کار آگاه پایگاه شرق پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ محمد زاده با برگزاری جلسه ای همراه با مامورین تجسس کلانتری طبرسی شمالی دستگیری سارق یا سارقین را سرلوحه کار خود قرار دادند.

کارآگاه بید  مشکی بیان داشت: پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی به صورت نامحسوس مامورین توانستند فردی ره هویت مریم را در این خصوص دستگیر و در زمان دستگیری ش از بازرسی بدنی بعمل آمده  از وی تعداد بسیار زیادی کلید کشف و ضبط نمایند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خاتمه تصریح کرد: متهمه جهت ادامه روند بازجویی به پلیس آگاهی دلالت یافت و پس از روبروی شدن با دلائل و ادله موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن قبول بزه انتسابی در خصوص سرقت دو مرتبه از یک منزل و سرقت سريالي از منازل شرق مشهد تحقیقات مامورین در این پرونده به پایان رسید و با تشکیل پرونده به دادگاه اعزام گردید و از سوی مقام قضایی با قرار صادره روانه زندان شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وقوع ، جلسه ، تجسس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.